Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا صدراعظم نوری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر، با اشاره به تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا گفت: جامعه پساکرونا دیگر جامعه زیست قبل از کرونا نیست و این تغییر می‌تواند چالش‌های زیادی ایجاد کند و بنابراین شناخت ضعف‌ها برای فعالان اقتصادی ضروری است.

وی ادامه داد: می‌توان با ایجاد فرصت‌های اقتصادی ریتم توسعه اقتصادی را پویا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراعظم نوری با بیان اینکه در این شرایط بازنده کسی است که بی توجهی از کنار این تغییرات گذر کند، گفت: با توجه به تداوم کرونا و ضرورت حضور در اجتماعات و به منظور رفاه از شهردار می‌خواهم به منظور تبدیل تهدید به فرصت نسبت به ایجاد سازوکار خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروند اقدام کند.

کد خبر 5129295 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران خرید آنلاین شیوع کرونا شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران امداد رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شورای شهر وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی شهرداری سامانه بارشی آلودگی هوا هوای سالم آتش سوزی وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، سرهنگ محمد حسن حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فتای شهرستان ابرکوه، طی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی دست فروش از کارت بانکی وی در ازای فروش چند عدد چاقو به نامبرده و برداشت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با پیگیری‌های ویژه موفق شدن متهم را دستگیر و مبلغ کلاهبرداری شده را به حساب مالباخته برگردانند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی، به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس ۱۱۰ موارد اضطراری را به پلیس گزارش کرده تا اقدامات و راهنمایی‌های لازم توسط کارشناسان به آن‌ها ارائه شود.

سرهنگ حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس فتای شهرستان تمام تلاش خود را جهت ایجاد بستری امن در فضای مجازی به کار می‌برد تا شهروندان بتوانند به فعالیت‌های روزمره اقتصادی و ... خود در این فضا بپردازند.

دیگر خبرها

  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • شورای شهر شاکی؛ «های‌وب» در کرمان چه می‌کند؟
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • هزینه تغییر رنگ چشم چقدر است ؟!