Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، سکه در هفته گذشته نتوانست بالای سد ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی باقی بماند. روز شنبه، معامله گران با احتیاط در خرید و فروش های پشت خطی، قیمت این فلز گران بها را بار دیگر به بالای مرز یاد شده بردند.

کاهش ۱۷۷ هزار تومانی نرخ سکه | جدیدترین قیمت طلا و سکه در ۴ بهمن ۹۹

در نتیجه به احتمال زیاد در ابتدای روز یکشنبه یک بار دیگر، معامله گران مرز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را ملاقات خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در صورتی که بتوانند، سقف قیمت را بالاتر ببرند، انتظارات افزایشی را شدت خواهند داد. با این حال، برگشت قیمت دلار می تواند زمینه ساز نزول این فلز گران بها تا محدوده ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی شود، نقطه ای که در بازار روز شنبه کف بازار بود.

سکه در روز یکشنبه تنها به عامل تاثیرگذار دلار چشم خواهد دوخت و در صورتی که اسکناس آمریکایی مرز ۲۳ هزار تومانی را از دست دهد، سکه بازان فروشنده خواهند شد.

دو اتفاق امیدوار کننده برای افزایشی های سکه

ارزش واقعی سکه در روز شنبه به بالای مرز ۱۰ میلیون تومانی صعود کرد. این موضوع موجب شد که کمی انتظارات افزایشی در بازار تقویت شود. در کنار این، سکه در روز شنبه با احتیاط و آرامش به سوی نرخ های بالاتر آمد، امری که نشان می داد بازار هیجانی نیست و با استفاده از متغیرهای اثرگذاری چون صعود دلار، خود را در مسیر افزایشی قرار داد. هیجانی نبودن بازار سکه از بررسی حباب این بازار نیز مشخص بود. در ابتدای هفته، حباب سکه به محدوده ۳ درصدی رفت، حال آنکه در روز پنج شنبه فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت بازاری آن به نزدیک ۵ درصد می رسید. البته در همین شرایط نیز سکه تنها با دلار ۲۴ هزار تومانی، با فرض ثبات اونس، حباب صفر را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 580867 برچسب‌ها سکه - قیمت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سکه قیمت هزار تومانی ۱۰ میلیون روز شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت بیت‌کوین بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و حتی پشتیبانی ۶۰ هزار و ۵۰۰ دلاری را تجربه کرد. قیمت پایین نزدیک به ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تلاش برای روند بازیابی است، قیمت از سطح ۶۲ هزار و ۵۰۰ دلار و ۶۳ هزار  دلار بالاتر رفت و حرکتی بالاتر از سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از نوسان ۷۱ هزار و ۲۰۰ دلار به پایین ۶۰ هزار و ۴۹۵ دلار شکل گرفت.

اکنون بیت‌کوین زیر ۶۷هزار دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۶۵هزار و ۸۰۰ دلار است. همچنین  کانال صعودی کلیدی با مقاومت ۶۵ هزار و ۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی بیت‌کوین در حال شکل‌گیری است که نزدیک به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی در حرکت نزولی از نوسان ۷۱ هزار و ۲۰۰ دلار به پایین ۶۰هزار و ۴۹۵ دلار است.

اولین مقاومت اصلی می‌تواند سطح ۶۶هزار دلار باشد و مقاومت بعدی روی ۶۸هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. اگر حرکت واضحی در بالای منطقه مقاومت ۶۸هزار دلار وجود داشته باشد، قیمت می‌تواند به حرکت خود ادامه دهد. در مورد ذکر شده، قیمت می‌تواند تا ۷۰هزار دلار افزایش یابد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۷۱هزار و ۲۰۰ دلاری است. هرگونه سود بیشتر ممکن است بیت‌کوین را در کوتاه‌مدت به سمت منطقه مقاومت ۷۲ هزار و ۵۰۰ دلاری سوق دهد.

اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۶هزار و ۸۵۰ دلاری بالا برود، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۴هزار و ۵۰۰ دلار است. اولین پشتیبانی اصلی ۶۳هزار دلار است. اگر بسته شدن زیر ۶۳هزار دلار باشد، قیمت ممکن است شروع به کاهش به سمت سطح ۶۲هزار دلار کند. هر ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه‌مدت قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۶۰هزار و ۵۰۰ دلاری سوق دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۶۳ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۸۰ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸.۲۲ میلیارد دلار است که ۲۷.۶۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۴۸ میلیارد دلار است که  ۸.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۰۹.۰۶ میلیارد دلار است که ۹۲.۲۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۸ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۵ هزار و  ۱۷۳.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۱۹ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۴۹.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۹۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۰۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۰ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۶۸.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۲۹ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۸.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۹۰ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۴۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۵.۷۱ درصد کاهش

۸ – تون کوین

قیمت: ۶.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱۷.۵۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۹.۲۷ درصد افزایش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۷۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۸۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۵۷ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۰.۳۱ درصد کاهش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ رشد حباب، لیدر نوسانات صعودی سکه شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت طلا و سکه
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟
  • بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • دلار در جست‌وجوی ایستگاه ثبات