Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید واسعی صحبت هایی را در مورد محرومیتش بیان کرده است

سعید واسعی، هافبک محروم تراکتور از عدم پیگیری محرومیتش توسط باشگاه گلایه مند است.

به گزارش طرفداری، سعید واسعی، هافبک تیم تراکتور که با محرومیتی 4 ماهه از سوی فدراسیون فوتبال مواجه شده است تقریباً نیمی از این محرومیت را پشت سر گذاشته ولی به گفته خودش، باشگاه هیچ پیگیری خاصی نسبت به اعتراض به حکم صادر شده و تلاش برای رفع یا کاهش این محرومیت نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته واسعی باشگاه تراکتور که مدتی بحث فسخ قرارداد او را مطرح کرده بود حتی نسبت به ان مورد به او اطلاع رسانی نمی‌کند.

واسعی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به برتری تراکتور مقابل استقلال گفت:

برد خوب تراکتور را تبریک می‌گویم و من هم به اندازه بازیکنان حاضر در زمین خوشحال بودم چرا که تراکتور را تیم خودم می‌دانم و از این نتیجه خوب و خوشحالی هواداران تیم خوشحالم و امیدوارم تیم تراکتور همیشه در تمام بازی‌ها موفق باشد.

او در مورد آخرین وضعیتش گفت:

حدود ۵۰ روز است که از محرومیت من می‌گذرد ولی هیچکس از باشگاه پیگیر کارهای من نبوده و اصلا انگار نه انگار که من بازیکن تراکتور هستم. من واقعاً در تمام این مدت تنها بودم و به تنهایی کارهای پیگیری محرومیتم و اعتراض به رای صادر شده را انجام دادم.

هافبک محروم تراکتور در مورد دیدار با مسئولان باشگاه هم توضیح داد:

چند بار قرار بود به دیدن مسئولان باشگاه بروم ولی هر بار به دلیل و بهانه‌ای با این موضوع موافقت نکردند و جلسه‌ انجام نشد تا حرف‌هایم را بزنم و پاسخ بگیرم و واقعا دلیل این رفتارها را از مسئولان محترم و عزیز تراکتور نمی‌دانم. حتی بحث فسخ قرارداد هم که پیش آمده بود نمی‌دانم چه شد و کاش اقلا تکلیف من را روشن می‌کردند و اگر من را نمی‌خواهند هم بگویند تا تکلیفم را هرچه زودتر بدانم.

واسعی در ادامه گفت:

اگر حکم عادلانه‌ای صادر نشود و من به حقم نرسم حتما این پرونده را به CAS خواهم برد و تا آخر پیگیر گرفتن حقم هستم‌. امیدوارم آنهایی که باعث شدند حق من ضایع شود و بی‌دلیل در اوج دوران فوتبالم از بازی کردن محروم باشم شب راحت بخوابند.

اخبار داغ 

علی کریمی شایعه خرید دارو از قطر برای مهرداد میناوند و علی انصاریان را تکذیب کرد سایپا هم ایرادهای استقلال را به فکری نشان داد | استقلال به آنالیز اعتقاد دارد؟ منطقه 14را دریابید! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید واسعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟