Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:47:38 GMT

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۲۲۹

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آموزش و پرورش

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، برنامه «گفتگوی هفته» در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول، باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌های کشور به‌صورت هفتگی برگزار و به‌صورت زنده از طریق شبکه شاد (اپلیکشن رسمی وزارت آموزش‌وپرورش جهت آموزش مجازی) پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه آموزش‌وپرورش میزبان یکی از شخصیت‌های عالی‌رتبه کشوری با عنوان «مهمان ویژه» است.

هفدهمین برنامه گفتگوی هفته روز یکشنبه پنجم  بهمن ماه با حضور سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور اعضای شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر 32 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان‌ها، روسای 760 منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم این برنامه را از طریق بستر شبکه شاد مشاهده خواهند کرد.

شایان‌ذکر است، پیش‌ازاین در اولین برنامه گفتگوی هفته محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، دومین برنامه رضا اردکانیان وزیر نیرو، سومین برنامه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، چهارمین برنامه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، پنجمین برنامه جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، ششمین برنامه لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور، شرکت کردند.

همچنین در ادامه این گفتگوهای هفتگی در هفتمین برنامه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، هشتمین برنامه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهمین برنامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، دهمین برنامه سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یازدهمین برنامه حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین برنامه حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور شرکت کردند.

در ادامه این گفتگوهای تخصصی سیزدهمین برنامه منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، چهاردهمین برنامه آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، پانزدهمین برنامه مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور و شانزدهمین برنامه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، شرکت کردند.

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش شهید مجلس شورای اسلامی رئیس جمهور آموزش وپرورش رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز،امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است.
جناب آقای امیرحسین دانش کهن
سلام علیکم
نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.
در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمایید.
از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نماید.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز