Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار زین‌الدین زیدان در تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد این تیم و ستاره بلژیکی‌اش در شب کسب پیروزی مقابل آلاوس راضی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در غیاب زین‌الدین زیدان که به دلیل کرونا خانه‌نشین و قرنطینه است، دستیار و هموطن او داوید بتونی هدایت کهکشانی‌ها را در بازی شب گذشته مقابل آلاوس در هفته بیستم لالیگا برعهده گرفت و توانست یک پیروزی پرگل با نتیجه 4 بر یک کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم این بازی گلزنی ادن ازار بود که سومین گل کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و به این ترتیب هوادارانی که از عملکردش در این فصل مأیوس شده بودند را کمی امیدوار کرد.

داوید بتونی، دستیار زیدان که ازار را تا دقیقه 70 در زمین بازی نگه داشت و پس از آن وینیسیوس را به جای او به میدان فرستاد، پس از این بازی به خبرنگاران گفت: من می‌خواستم بازی‌مان مستقیم تر شود و به همین دلیل وینسیوس را به میدان فرستادم. ادن هم فصل سختی را پشت سر گذاشته و درگیر مصدومیت بوده است. در مورد او باید صبر داشته باشیم اگرچه می‌‌دانم که در رئال مادرید صبر به سختی به دست می‌آید. با این حال او دارد به روزهای خوب خودش برمی‌گردد و هر بار که بازی می‌کند وضعیتش بهتر می‌شود.

جدول رده‌بندی لالیگا

به نظر می‌رسید که بتونی برای تعویض‌های تیم از طریق تماس تلفنی با زیدان کسب تکلیف می‌کند. او در این باره هم گفت: این پیروزی حق ما بود. به هر حال ما توپ و میدان را تحت کنترل داشتیم و حرکات خوب بودند. بازی را کاملاً جدی گرفته بودیم. بله من می‌خواستم بدانم نظر مربی درباره بازی چیست. به هر حال او سرمربی تیم است. زیدان از عملکرد تیم بسیار راضی بود، همینطور از رویکرد بازیکنان. به همین خاطر از من خواست که به آنها تبریک بگویم. جز این حرف خاص دیگری بین ما رد و بدل نشد.حالا باید به بازی بعدی‌مان فکر و کمی هم استراحت کنیم.

بازی بعدی رئال مادرید شنبه هفته آینده در خانه مقابل لوانته است.

لالیگا| بازگشت رئال مادرید به جاده پیروزی با شکست آلاوس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادن ازار رئال مادرید زین الدین زیدان ادن ازار رئال مادرید زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی که با روحیه خوب ناشی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با عبور از منچسترسیتی و همچنین خیال راحت به دلیل اختلاف هشت امتیازی با بارسلونا رده دومی در جدول، گام به این مسابقه گذاشته بودند، خیلی زود دروازه شان باز شد و کریستنسن با ضربه سر روی ارسال کرنر گل نخست بارسا را به ثمر رساند. در دقیقه روی حرکت زیبای لوکاس وازکز داور در سوت خود به نشانه اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید دمید و وینیسوس جونیور بازی را به تساوی کشاند.

بارسا که برای زنده ماندن شانس قهرمانی اش، نیاز به پیروزی در این بازی داشت، در دقیقه ۶۹ گل دوم را هم زد. ضربه پای چپ قوس‌دار یامال با دخالت تورس همراه شد، اما لونین ابتدا آن را مهار کرد که دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فرمین لوپز فرود آمد تا این بازیکن کار آسانی در مقابل دروازه رئال داشته باشد. اما رئال باز هم خیلی زود کار را به تساوی کشاند و این بار وازکز روی سانتر خوب وینیسیوس گل دوم رئال را زد.

بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه ۹۱ جود بلینگام گل سوم را هم برای رئال به ثمر رساند تا در اولین فصلش با پیراهن رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت ال کلاسیکو گلزنی کرده باشد.

با این پیروزی اختلاف رئال و بارسلونا در رتبه‌های اول و دوم جدول به ۱۱ امتیاز رسید و رقابت بر سر قهرمانی تقریبا به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم