Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، کارگروه مقابله با ویروس «کووید۱۹» در ارتش رژیم صهیونیستی درباره احتمال جهش و ظهور سویه جدید این ویروس در فلسطین اشغالی هشدار داد.   به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، رکن اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی که به مرکز اطلاع‌رسانی ویروس کرونا در وزارت بهداشت این رژیم ارائه کرد، هشدار داد به دلیل واکسیناسیون فشرده و گسترده ممکن است نوع کرونای اسرائیلی نیز ظهور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی توصیه کرد به دلیل نگرانی از ظهور کرونای اسرائیلی، کسانی که واکسن دریافت کرده یا بعد از ابتلا به این بیماری بهبود پیدا کرده‌اند، الزامات قرنطینه‌ای را (مربوط به کسانیکه از خارج به فلسطین اشغالی می‌آیند) رعایت کنند.    در گزارش رکن اطلاعاتی ارتش این رژیم آمده است: «کارزار واکسیناسیون گسترده که همزمان با تداوم همه‌گیری در اسرائیل در حال انجام است، می‌تواند منجر به "فشار فرگشتی" بر این ویروس شود».
به نوشته تایمز اسرائیل، تا کنون نزدیک به ۲.۵ میلیون صهیونیست اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و نزدیک به ۹۵۰ هزار صهیونیست نیز دوز دوم آن را تزریق نموده‌اند.   این در حالی است که افزایش ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی علی‌رغم واکسیناسیون، طی روزهای اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و شمار مبتلایان روزانه در این منطقه بار دیگر رکورد بیشترین میزان خود را شکست.   بر اساس آمارهای وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، تاکنون ۵۹۳,۹۶۱ نفر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴,۳۴۱ نفر نیز جان خود را بر اثر آن از دست داده‌اند.   پیشتر نیز، رسانه‌های اسرائیلی از فلج‌شدن صورت ۱۳ صهیونیست بعد از دریافت اولین دوز واکسن آمریکایی کووید۱۹ خبر داده بودند. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا واکسن رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

شلیک موشک از لبنان باعث قطعی برق در برخی مناطق الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش از فعال شدن آژیرهای هشدار در منطقه الجلیل واقع در اراضی فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب الله لبنان پنجشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد دو محل تجمع نیروهای نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل در شهرک یرئون در مرزهای شمالی را با موشک هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین نیروهای اسرائیلی را در ساختمانی دیگر در شهرک المناره هدف قرار داد که در این حمله نیز تلفاتی به اشغالگران وارد آمد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تایید کرد که ساختمانی در شهرک یرئون در الجلیل علیا مستقیما هدف موشک حزب الله قرار گرفته است.

شامگاه امشب نیز رزمندگان حزب الله لبنان پایگاه زبدین در مزارع شبعا و پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبا را هدف حمله قرار دادند.

همچنین در عملیات دیگری، رزمندگان حزب الله، پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله موشکی قرار دادند که اهداف مذکور به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

از سوی دیگر، آژیر خطر در شهرک های ادمیت، ایلون، حانیات، یعرا و عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادن فرمانده ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به مقامات محلی این منطقه اعلام کرده است، نمی توانم به شما تضمین بدهم که در تابستان قادر به بازگشت به شهرک هایتان خواهید بود.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی به هدف حیاتی رژیم صهیونیستی
  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی