Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فروتن‌نیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هیات دوومیدانی استان مرکزی با شرکت در سامانه وزارت ورزش و جوانان مدیریت مجموعه ۱۵ هزار نفری را بر عهده گرفته و براساس قانون باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم باید برای استفاده از این مکان ورزشی اجاره‌بها پرداخت کند.
وی ادامه داد: سال گذشته مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری اراک با مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای یک فصل در اختیار تیم آلومینیوم قرار گرفت اما هنوز ۱۴۰ میلیون ریال از اجاره‌ بهای سال گذشته را بدهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات دو و میدانی استان مرکزی اظهار داشت: در امسال نیز از یکم مردادماه که مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری در اختیار باشگاه آلومینیوم قرار گرفته که هنوز قراردادی نیز منعقد نشده است.
فروتن‌نیا بیان کرد: هفته گذشته در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، رئیس و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم با پرداخت مبلغی از سوی این باشگاه به حساب مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری توافق شد.
وی اضافه کرد: روز گذشته مسئولان باشگاه آلومینیوم خواستار انتقال مدیریت ورزشگاه به باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم بودند اما هیات دوومیدانی مخالفت کرد چرا که این ورزشگاه علاوه بر زمین فوتبال از دیگر امکانات ورزشی برخوردار است که بانوان و آقایان ورزشکار اراکی از آن استفاده می‌کنند.
فروتن نیا تاکید کرد: مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک از بیمه ضعیفی برخوردار است و در صورت بروز اتفاق هیچ کس پاسخگوی این مشکل نخواهد بود.

رئیس هیات دو و میدانی استان مرکزی بیان کرد: تیم‌داری در سطح لیگ برتر هزینه‌های بسیاری دارد و مسئولان باشگاه باید برای اداره تیم پیش بینی‌های لازم انجام دهند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از ۱۷ سال حضور در لیگ دسته یک کشور امسال به لیگ برتر صعود کرد.

برچسب‌ها فوتبال اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اراک استان مرکزی فوتبال اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک اخبار کنکور مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری باشگاه آلومینیوم استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!