Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:42:39 GMT

اعتراف به 20 فقره زورگیری از مسافران

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۴۰۲

اعتراف به 20 فقره زورگیری از مسافران

رئیس کلانتری 135 آزادی از دستگیری 3 زورگیر مسافرکش نما، خبر داد و گفت: سارقان به 20 فقره زورگیری تحت پوشش مسافرکشی اعتراف کردند.

سرهنگ "پیمان احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: با شکایت های طرح شده  از سوی تعدادی از شهروندان با موضوع  زورگیری توسط  3 سارق مسافرکش نما در محدوده میدان آزادی، تیمی از ماموران کلانتری 135 آزادی، تحقیقات خود را آغار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که سرقت ها در تاریکی شب اتفاق افتاده است، عنوان کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی و شناسایی مسیر تردد خودروی متهمان، ماموران موفق شدند شماره خودرو و مشخصات چهره متهمان را شناسایی و با انعکاس نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستور بازداشت آنها صادر شد.

رئیس کلانتری 135 آزادی با اشاره به اینکه تصاویر به دست آمده از چهره متهمان در اختیار واحدهای گشتی این کلانتری قرار گرفت، افزود: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته یکی از گشت های انتظامی این کلانتری خودروی متهمان را شناسایی و برای توقیف خودرو وارد عمل و بدین ترتیب موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز، مسیر فرار  آنها را  در تقاطع بزرگراه شهید لشکری با خیابان شیشه مینا مسدود و راننده و 2 سرنشین خودرو را بازداشت کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با انتقال متهمان به کلانتری و بررسی های انجام شده هر 3 متهم به 20 فقره زورگیری از مسافران معترف و اظهار داشتند، پس از شناسایی مسافران را سوار بر خودرو کرده و در میان مسیر ناگهان با سلاح سرد آنها را ترسانده و پس از خارج شدن از مسیر اموالشان را زورگیری می کردند.

سرهنگ احمدی در توصیه ای به شهروندان گفت: در ساعات پایانی شب برای طی مسیر از خودروهای تاکسی خطی و یا اینترنتی استفاده کنید تا شاهد این گونه وقایع نباشیم.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش مست اظهار کرد: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور