Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@08:06:07 GMT

کشف سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۴۲۸

کشف سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

روز گذشته در عملیات تکاوران قرارگاه انتظامی عمار استان 31 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سرهنگ"حمید نوری" فرمانده قرارگاه عمار فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ،اظهار داشت: روز گذشته رزمندگان یگان های تکاوری "105 و 112 عمار در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای "نصرت آباد و ایرانشهر" به 4 دستگاه خودروی وانت و کامیون تانکردار که به صورت کاروانی حرکت می کردند، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آن ها 31 هزار و 400 لیتر نفت گاز قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به شناسایی 4  فرد متخلف و معرفی آنان به مراجع قضائی، برعزم جدی رزمندگان یگان تکاوری در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی تاکید کرد.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد