Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طیبه خلیلی صبح یکشنبه در نشست خبری کارگروه تخصصی فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر گلستان اظهارکرد: پروژه های مختلفی در ایام دهه فجر در شهرهای و روستاهای استان برگزار می شود.

وی افزود: خدمات دهی رایگان سیستم حمل و نقل، دیدار با خانواده شهدا، ساماندهی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت، ایجاد یادمان و یادبودهای مناسبی، پشتیبانی از پروژه های مردم محور، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و ترمینال ها و اتوبوس ها برای دهه فجر، تجلیل از ایثارگران، نورافشانی، ساماندهی ترافیک شهری در صورت برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن و غیره بخشی از این برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی از اجرای ۵۰ پروژه شاخص در ۳۴ شهر استان خبرداد و گفت: نوسازی و رژه ۵۰ تاکسی درون شهری، افتتاح پارکینگ اتوبوس در گرگان، افتتاح کانال آب های سطحی در آزادشهر، سکوی بارگیری، رونمایی از کتاب خاطرات ۱۱۴ رزمنده شهر علی آبادکتول، افتتاح المان شهدای گمنام در شهرهای مختلف، افتتاح زمین های ورزشی، افتتاح ساختمان آتش نشانی و غیره از جمله پروژه های مهم است.

مسئول کارگروه تخصصی فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر گلستان بیان کرد: ۲۵ نقطه مانند میدان، بلوار شهری، خانه فرهنگ، بوستان، پارک و غیره در ۱۹ شهر گلستان به نام سردار سلیمانی نامگذاری شده است.

کد خبر 5129294

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه شیوع کرونا دهه فجر قوه قضاییه مشهد شهرکرد سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ فروردین‌

در این بسته خبری از اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی تهران از ابتدای اردیبهشت‌ تا آماده‌باش نیروهای خدمات شهری مشهد تا دوشنبه ادامه دارد و تحقق ۷۷ درصدی مطالبات شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جمع‌آوری ۲۶۴ کلونی آسیب اجتماعی در پایتخت

سید احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گفت: ۸۲ کلونی که محل تجمع ۵۰ تا ۳۰۰ نفره بود، دیگر امروز وجود ندارد. ۱۸۲ کلونی هم با جمعیت زیر ۵۰ نفر داشتیم که جمع‌آوری شده‌اند.

تحقق ۷۷ درصدی مطالبات مطروحه شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از نهادینه‌سازی ارائه خدمات محله محور در سطح شهر خبر داد و گفت: در همین راستا پیش‌بینی می‌شود امسال با حضور در ۱۰۰ محله شهر از نزدیک مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار دهیم.

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: انتظار رژیم صهیونیستی برای رسیدن پهپادها و موشک‌های ایرانی، تا ابد در ذهن صهیونیست‌ها باقی خواهد ماند.

پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای شهر اردبیل گفت: پاکبان نمونه شهر اردبیل که در روزهای بارانی در راستای رفع آبگرفتگی معابر در تلاش بود از سوی شورای شهر اردبیل تجلیل و قدردانی شد

شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود

کامران مرتضوی، سرپرست شهرداری رودهن با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها گفت: شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود.

آماده‌باش نیروهای خدمات شهری مشهد تا دوشنبه ادامه دارد

احسان نجاری مقدم، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها، آماده‌باش نیروهای خدمات شهری تا دوشنبه ادامه دارد.

ضرورت تدوین طرح راهبردی ۵ ساله شهرداری پیشوا برای توسعه پایدار شهر

سیدجمال محمدی، شهردار پیشوا بر ضرورت تدوین طرح راهبردی پنج ساله شهرداری پیشوا برای توسعه پایدار شهر تاکید کرد.

۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می‌شود

محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می‌شود، گفت: این حق بیمه در حقیقت تضییع حقوقی از مردم است که صورت می‌گیرد و شهرداری در این شرایط مقصر شناخته می‌شود.

اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی تهران از ابتدای اردیبهشت‌

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران از اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

نرخ کرایه اتوبوس درون شهری یزد ۱۴ درصد افزایش یافت

مهدی فعالی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از افزایش نرخ ۱۴ درصدی کرایه اتوبوس درون شهری خبر داد.

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تقویت روشنایی شهر ابهر

رضا حیدری، شهردار ابهر از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت روشنایی شهر خبر داد.

کد خبر 744482

دیگر خبرها

  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • ماموریت شهرهای هوشمند هند
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ فروردین‌
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • پیاده‌روترین شهر جهان کجاست؟
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم