Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:30:46 GMT

انفجار در کلیسایی در لس‌آنجلس آمریکا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۵۲۹

انفجار در کلیسایی در لس‌آنجلس آمریکا

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از تارنمای خبری این نشریه آمریکایی، مقامات فدرال و محلی در حال بررسی در مورد انفجاری هستند که شنبه شب در کلیسایی (کلیسای باپتیست فرست ورک) در لوس آنجلس رخ داد که به موضوعی برای بحث در خصوص جامعه دگرباشان جنسی و سایر اقلیت ها تبدیل شده است.

در پی این انفجار که هیچ مصدومی نداشت، پلیس محلی اعلام که "یک بمب دست ساز" منشا انفجار بوده و مقامات همچنین از مشاهده جملات توهین آمیزی خبر دادند که جلوی کلیسا با اسپری نوشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پلیس فدرال، مقامات هنوز شخص یا اشخاصی را در ارتباط با این انفجار بازداشت نکرده اند و انگیزه این انفجار هم مشخص نیست.

به گزارش تایمز، «بروس مهیا» (Bruce Mejia) کشیش این کلیسا، حدود دو هفته پیش به پلیس گزارش داد در شبکه های اجتماعی تهدید به آتش سوزی شده است.

این کلیسا که پیش از این هم مورد انتقاد قرار گرفته بود و در راستای همین انتقادات هم طوماری به شهردار ال مونته (از شهرهای لوس آنجلس) فرستاده شده و از آن خواسته بود که کلیسای باپتیست را به عنوان یک گروه نفرت به رسمیت بشناسد. این طومار که با عنوان "آنها را از شهر ما بیرون کنید" بیش از ۱۵ هزار بار امضا شده است.  

این کلیسا بخشی از جنبش باپتیست، یک بنیاد جدید مستقل است که خواستار اعدام دگرباشان جنسی است. بروس مهیا کشیش این کلیسا هم از جمله کسانی است که پیش از این «جنبش جان سیاهان اهمیت دارد» را شریر توصیف کرده و زنان را ذاتا «ضعیف» خوانده بود.  

در مقابل سازمان محلی حقوق دگرباشان جنسی در واکنش به این انفجار اعلام کرد: «ما در شوک عمیقی به سر می بریم و امیدواریم که در جریان این فاجعه هیچ کس آسیب ندیده باشد. این گروه در بیانیه ای در اینستاگرام نوشت: جنبش ما برای ایجاد نور و آگاهی از تعلیمات نفرت پراکن این گروه ایجاد شده است. ما می فهمیم که آنچه آنها تبلیغ می کنند می تواند مردم را ناراحت کند. اما ما هرگز از اقدامات خشونت آمیز حمایت نمی کنیم».

برچسب‌ها کلیسا انفجار ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلیسا انفجار ایالات متحده آمریکا کلیسا انفجار ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر اعلام کرد مبارزه با گروه‌های تروریستی در افغانستان به نفع حکومت طالبان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت واشنگتن نگران تهدیدهای داعش خوراسان است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود واشنگتن با متحدانش برای مقابله با این تهدیدها همکاری می‌کند.

وی همچنین تاکید کرد به نفع حکومت طالبان است که در افغانستان با گروههای تروریستی مبارزه کند.

میلر در این نشست خبری اظهار داشت ما همیشه گفته‌ایم که افغانستان نباید به پایگاهی برای تروریسم تبدیل شود و از این ناحیه به آمریکا آسیب برسد.

این درحالی است که پیش از این مقامات آمریکایی بارها گفته بودند القاعده و داعش در افغانستان تضعیف شده‌اند.

برخی کارشناسان پیش از این گفته بودند آمریکا به دنبال ادامه حضور در افغانستان است.

«اندرو واتکینز» عضو ارشد گروه بین‌المللی بحران چندی قبل گفته بود: اعضای طالبان که ما با آن‌ها صحبت کرده‌ایم، در همه سطوح این گروه و در مناطق مختلف افغانستان می‌گویند که این موضوعی غیرقابل مذاکره است و ادامه حضور نظامیان غربی در این کشور ممکن نیست.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه نیز به تازگی گفته است  20 سال حضور ائتلاف به رهبری آمریکا در افغانستان نشان داد آنها در این کشور با تروریسم مبارزه نکردند، بلکه به گسترش آن دامن زدند.

گزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استآمریکا: القاعده و داعش در افغانستان تضعیف شده‌اند

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • شنیده شدن صدای انفجار مهیب در بندر حیفا
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!
  • آمریکا باز هم مدعی تحریم تسهیل‌کنندگان مالی گروه‌های مقاومت شد
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم