Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:33:18 GMT

پیکر جانباز دفاع مقدس در بجنورد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۵۳۱

پیکر جانباز دفاع مقدس در بجنورد تشییع شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در حاشیه آیین تشییع این جانباز شهید به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهید بهادری از ترکمنان اهل سنت متولد سال ۱۳۴۲ بود که در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی خندق به فیض جانبازی نائل آمد و عصر دیروز بر اثر عوارض ناشی از جراحات شیمیایی به همرزمان شهید خود پیوست.

سیدعابس حسینی افزود: این شهید گرانقدر توسط ارتش در زمان خدمت سربازی به جبهه اعزام شد که در تاریخ ۲۹ مردادماه ۱۳۶۴ از ناحیه سر و پشت مجروح شد و میزان جانبازی وی ۷۰ درصد تعیین شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از شهید بهادری۶ فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است.

مراسم تشییع پیکر این شهید صبح امروز بر اساس شیوه‌نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرایط خاص بجنورد به صورت خودروی از محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تا خروجی شهر بجنورد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای «مزارلق» در بخش جرگلان شهرستان مرزی راز و جرگلان انتقال یافت.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید و ۶ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است و در دوران دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

برچسب‌ها بجنورد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی ترکمن راز و جرگلان شهید خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ترکمن بجنورد ترکمن راز و جرگلان شهید خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، متن پیام به شرح زیر است:
خانواده محترم و معزز فرمانده رشید و جانباز دفاع مقدس حاج محمد کیانی
سلام علیکم بماصبرتم
استواری عظمت جانبازان که پس از جانفشانی بی‌ادعا در عرصه‌ی مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پسِ صلابت آسمانی، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، شکوه را شرمنده می‌سازد.
جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد، تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه می‌باشند که فیض وجود آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند.
اینجانب عروج ملکوتی فرمانده رشید و جانباز دفاع مقدس حاج محمدکیانی که سال‌ها از خادمان ضیوف الرحمان بوده‌اند را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.
علوّ درجات معنوی و روحانی برای آن فرمانده دلیر و جانباز معزز و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان ارجمند از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.

غلامرضا سلیمانی فارسانی
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن