Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:18:14 GMT

یک واحد غیرمجاز قطعه‌بندی گوشت در شهرری تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۵۴۷

یک واحد غیرمجاز قطعه‌بندی گوشت در شهرری تعطیل شد

محمد جعفرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: متخلفان در این واحد غیرمجاز پس از قطعه بندی گوشت سفید و قرمز اقدام به توزیع آن در سطح شهر تهران و ری می کردند.

وی با بیان اینکه تمام واحدهایی کشتاردام، قطعه و بسته بندی، و عرضه انواع فرآورده خام دامی باید مجوز بهداشت لازم را دریافت و زیر نظر اداره دامپزشکی فعالیت کنند، افزود: متصدی این واحد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرپور اضافه کرد: این واحد غیرمجاز قطعه بندی گوشت در یک منزل مسکونی با نصب سردخانه، لوازم قطعه بندی گوشت اقدام به فعالیت می کرد که بازرسان اداره دامپزشکی موفق به شناسایی آن شدند.

وی  با بیان اینکه این واحد غیرمجاز قطعه بندی گوشت با هماهنگی دستگاه های ذیصلاح پس از پلمب تخریب شد، خاطرنشان کرد: سردخانه این واحد نیز به محل دیگری منتقل شد تا متخلفان به هیچ عنوان نتوانند در این محل اقدام به قطعه بندی کنند.

جعفرپور در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه تولید و توزیع فرآورده های خام دامی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان ری گزارش دهند و همچنین فراورده های خام دامی خود را از مراکز مجاز و تحت پوشش اداره دامپزشکی انجام نمایند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور شهرستان ری گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور اخبار کنکور قطعه بندی گوشت اداره دامپزشکی واحد غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان