Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شاگردان محرم نویدکیا در حالی آماده رویارویی با صنعت نفت می‌شوند که نتیجه این دیدار در تعیین سرنوشت قهرمانی نیم‌فصل نقش قابل‌توجهی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سپاهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف تیم صنعت‌ نفت آبادان برود، دیداری سخت و فینال‌گونه که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برای تیم‌های استقلال، تراکتور و حتی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان نیز حائز اهمیت بوده و تیم پیروز می‌تواند به صدر جدول برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل سپاهان و صنعت‌نفت در چند سال اخیر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ به شمار می‌آید؛ سپاهان و صنعت نفت در شرایطی به مصاف هم می‌روند که نتیجه بازی آنها در سرنوشت قهرمانی نیم‌فصل نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. نزدیکی امتیازات 2 تیم در کنار فاصله کم امتیازات تیم‌های رده نخست تا دوازدهم جدول، باعث رقابت تنگاتنگ مدعیان قهرمانی شده و امتیازات هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

از طرف دیگر شکست روز گذشته استقلال و فاصله یک و 3 امتیازی تیم‌های صنعت نفت و سپاهان با صدرنشین فعلی لیگ، موجب شده برنده این دیدار شانس رسیدن به صدر جدول را داشته باشد.

سپاهان و صنعت نفت آبادان در ادوار مختلف لیگ برتر تاکنون 18 بار به مصاف هم رفته‌اند که زردپوشان با 8 برد، برتری قاطعی نسبت به آبادانی‌ها دارند.

صنعت نفتی‌ها در این میان تنها 3 بار موفق به شکست سپاهان شده و 7 دیدار این 2 تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

سپاهان موفق شده در طول تاریخ 2 بار صنعت نفت را چهارتایی کرده و پرگل‌ترین دیدار 2 تیم نیز، بازی رفت فصل گذشته بود که با نتیجه 4 بر 2 به نفع صنعت نفت خاتمه یافته و در مجموع 6 گل از خط دروازه‌ها گذشت.

آمار رویارویی‌های دو تیم سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان

لیگ برتر

فصل دوم

سپاهان 4 - صنعت نفت آبادان یک

صنعت نفت آبادان صفر - سپاهان یک

فصل هفتم

صنعت نفت آبادان 2 - سپاهان 2

سپاهان یک - صنعت نفت آبادان یک

فصل دهم

سپاهان 2 - صنعت نفت آبادان صفر

صنعت نفت آبادان صفر - سپاهان یک

فصل یازدهم

سپاهان 2 - صنعت نفت آبادان یک

صنعت آبادان صفر - سپاهان 4

فصل دوازدهم

صنعت نفت آبادان یک - سپاهان یک

سپاهان 3 - صنعت نفت آبادان یک

فصل شانزدهم

صنعت نفت آبادان یک - سپاهان صفر

سپاهان صفر - صنعت نفت آبادان صفر

فصل هفدهم

صنعت نفت آبادان 3 - سپاهان 2

سپاهان یک - صنعت نفت آبادان یک

فصل هجدهم

سپاهان صفر - صنعت نفت آبادان صفر

صنعت‌ نفت آبادان صفر - سپاهان صفر

فصل نوزدهم

صنعت نفت آبادان 4 - سپاهان 2

سپاهان یک - صنعت نفت آبادان صفر

جام حذفی

سپاهان و صنعت نفت در طول ادوار مختلف جام حذفی 3 بار با هم رو در رو شده‌اند که زردپوشان تنها یک بار توانسته‌اند پیروز میدان باشند.

فصل 92-91

مرحله یک چهارم نهایی

سپاهان 2 - صنعت نفت آبادان صفر

فصل93-92

مرحله یک شانزدهم نهایی

صنعت نفت آبادان یک - سپاهان صفر

فصل 97-96

مرحله یک شانزدهم نهایی

سپاهان صفر - صنعت نفت آبادان یک

احتمال جدایی پورقاز از سپاهان در نیم‌فصلطیبی: خاطرات خوبی از بازی در سپاهان دارم/ بازی سختی داریم ولی در آبادان فقط به برد فکر می‌کنیمپیروزی سپاهان برابر پیکان؛ شکار سخت‌جان‌ها در آسمان نقش‌جهان

بازیکنان مشترک

در طول ادوار مختلف لیگ برتر بازیکنانی مانند شهاب گردان، داوود سیدعباسی، طالب ریکانی و لوسیانو پریرا سابقه توپ زدن برای هر دو تیم را دارند؛ در فصل جاری نیز محمد طیبی تنها سپاهانی سابقی است که با لباس صنعت نفت مقابل تیم سابق خود به میدان می‌رود.

مربیان مشترک

فیروز کریمی تنها سرمربی است که تجربه هدایت هر دو تیم را در کارنامه خود به همراه دارد.

انتهای پیام/170/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صفر صنعت نفت آبادان یک سپاهان و صنعت نفت سپاهان صفر سپاهان یک لیگ برتر سپاهان 2 نیم فصل صفر فصل یک فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در بازی بجامانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک به صفر شاگردان مورایس در سپاهان به پایان رسید.      ورزشگاه نقش جهان داور: پیام حیدری / کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی / ناظر: احمد صالحی     ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو (۶۵- علی‌اصغر اعرابی)، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده (۶۵- کاوه رضایی)، رضا شکاری (۱+۹۰- عباس حبیبی) و شهریارمغانلو. سرمربی: ژوزه مورایس   ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (۷۴- مجید علیاری)، کمال کامیابی‌نیا (۷۴- امید لطیفی) محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی (۶۰- مهرداد رضایی). سرمربی: محمد ربیعی   شرح گل  سپاهان (۱-۰): در دقیقه ۶۹ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای فریبرز گرامی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری جهت ضربه را تشخیص داده بود دروازه را باز کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   شهرآورد اصفهان با بازی رو به جلو و هجومی سپاهان آغاز شد؛ تیمی که برای ماندن در کورس قهرمانی و بیشتر نشدن فاصله با صدر، روی این سه امتیاز حساب ویژه‌ای باز کرده بود. حملات پرفشار سپاهان در نیمه اول با واکنش‌های پارسا جعفری و دفاع فشرده ذوبی‌ها مهار شد و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.   نیمه دوم هم با حملات سپاهان آغاز شد و در دقیقه ۶۲ ضربه سر رضا شکاری روی سانتر رامین رضائیان با دخالت سیاوش یزدانی، می‌توانست به گل شاگردان ژوزه مورایس ختم شود، اما جعفری باز هم مانع شد.   سرانجام در دقیقه ۶۹ قفل دروازه ذوب‌آهن باز شد. خطای بازیکن ذوب‌آهن روی شهریار مغانلو سبب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مغانلو پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد تا سپاهان یک بر صفر جلو بیفتد.   پس از گل سپاهان، ذوبی‌ها با بیرون آمدن از لاک دفاعی برای جبران گل خورده، هجومی به بازی ادامه دادند. با این حال فشار شاگردان محمد ربیعی نتیجه‌ای نداشت تا سرانجام سپاهان با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست دهد.     سپاهان با این برد، ۴۲ امتیازی شد و با حفظ جایگاه سومی، فاصله‌اش را با صدر به ۸ امتیاز کاهش داد. ذوب‌آهن هم با این شکست، ۳۰ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!