Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک کشاورزی با نکوداشت یاد سردار قاسم سلیمانی و تأثیر حضور و شهادت او در ژئوپلتیک بین المللی،به تجارب زیاد و متنوع42سال حضور مردم در متن رویدادهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:با وجود بدخواهی و بدعهدی دشمنان، با تلاش ارزشمند مسئولان و مدیران و همراهی مردم انقلابی،کشور در مسیر مناسبی قرار دارد و روز به روز قوی تر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، روح اله خدارحمی که صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه در آیین معرفی برخی از مدیران این بانک سخن می گفت، با بیان مطلب فوق عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از بخش کشاورزی طی ۴۰ سال گذشته را تبیین و تشریح کرد و آن را موثر ومثبت ارزیابی کرد.

وی در تبیین شرایط امروز بانک کشاورزی گفت:به لحاظ عملکردی و از جهات مختلف سالی استثنایی را پشت سر خواهیم گذاشت و نمونه بارز آن رشد بی نظیر منابع است.

خدارحمی ضمن قدردانی از کارکنان به انجام تکالیف در پرداخت تسهیلات اشاره و کاهش قیمت تمام شده پول را از دیگر موفقیت های این بانک برشمرد و اضافه کرد: در دیگر بخش های این بانک نیز موفقیت های چشمگیری به ثبت رسیده است. به عنوان نمونه در حوزه فنی و زیرساختی نیز اقدامات تأثیرگذاری انجام شده و با به روز رسانی موفق پایگاه داده مهرگستر، سرویس دهی شعب و زیر شاخه های سیستمی جان تازه‌ای پیدا کرده است.

وی در معرفی سامانه های تجارت الکترونیک به سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی به عنوان یکی از خدمات جدید بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: امروز این سامانه به عنوان یک سامانه ملی،حجم بزرگی از تامین نهاده های دامی را مدیریت می‌کند.

خدارحمی صدور کشاورز کارت و تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان منابع با نرخ 12درصد برای خرید هدفمند نهاده را از دیگر ابتکارات بانک کشاورزی معرفی و خاطرنشان کرد: این اقدام بدون فشار به منابع بانک و بودجه دولت با کمک بانک مرکزی اجرایی شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش پایانی سخنانش عملکرد حوزه بین‌الملل این بانک را تشریح کرد و اظهار داشت: حوزه بین‌الملل یکی از بخش‌های پیشرو و متمایز این بانک بوده و هست و دستاوردهای کم‌نظیری برای توسعه کشور داشته است.

وی افزود: هرچند این حوزه نیز از بدخواهی دشمنان بدعهد مصون نماند اما با انجام تراکنش های بین المللی به واردات غذا و دارو کمک موثری کرده است.

خدارحمی با بیان اینکه علاوه بر رفتار حرفه‌ای و کارآمدی در انجام امور، سلامت و حسن انجام کار از دیگر ویژگی‌های بارز حوزه بین‌الملل بانک کشاورزی است،بر ارتقا و نهادینه شدن این ویژگی در تمام حوزه‌های بانک تاکید کرد.

وی با تاکید مجدد بر رعایت ضوابط، تصمیم‌گیری‌های شفاف،کنترل و مراقبت از محیط کاری، انسجام و همفکری برای پیشبرد امور؛ عملکرد بانک کشاورزی از جهات مختلف را درخشان دانست و از همه کارکنان این بانک برای دستیابی به موفقیت ها تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم که اعضای هیات مدیره معاونان مدیرعامل و برخی از روسای ادارات مرکزی بانک کشاورزی حضور داشتند،شهرزاد مشیری به عنوان مدیر امور بین الملل، سیدحجت‌الله اژدر به عنوان رئیس اداره کل بازاریابی و فروش خدمات، فاطمه میرزا ابراهیم تهرانی به عنوان معاون پیگیری وصول مطالبات کلان اداره کل وصول مطالبات اجرا و محبوبه دولتی به عنوان معاون بازاریابی و تعاملات اداره کل بانکداری شرکتی این بانک معرفی شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی وصول مطالبات بانک کشاورزی قاسم سلیمانی وصول مطالبات پول نیوز تسهیلات حوزه بین الملل بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود

محمد کرباسی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: چین و کشور‌های غربی در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات به پیشرفت‌های خوبی رسیده اند که دلیل آن سرمایه‌گذاری‌های خوب و بزرگی طی چندین دهه اخیر بوده است.

وی ادامه داد: برخی کشور‌هایی دیگر مانند هند و ترکیه برنامه‌هایی برای توسعه ارتباطات نسل پنجم یا هوشمندسازی و بحث‌های مرتبط با این حوزه‌های ICT دارند؛ارتباط ما با این کشور می تواند سازنده باشد زیرا شرایط هر دو کشور تقریبا مشابه است.

کرباسی درباره همکاری مشترک با این کشور‌ها، تصریح کرد:هدف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توسعه فناوری است؛ تلاش ستادهای این معاونت، بنیاد علم و ...بر توسعه فناوری است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری  با بیان اینکه ایجاد همکاری‌های بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک از برنامه‌های ما در ستاد اتصال پذیری و ارتباطات است، گفت: شناسایی ظرفیت‌های توسعه همکاری‌های بین‌المللی یکی از این اقدامات بوده که هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است.

وی افزود: با مرکز همکاری‌های بین‌المللی معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و معاونت بین‌الملل وزارت ارتباطات هم ارتباطاتی را شکل دادیم که می‌تواند کمک کننده باشد.

به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امیدواریم در قالب یک کارگروه بین‌الملل  فعالیت های ستاد را پیش ببریم زیرا به این موضوع تمرکز داریم.

کرباسی اضافه کرد: اولویت ما حضور چین، هند و روسیه در این کارگروه است البته چین به دلیل غلبه‌ای که بر این بازار دارد شاید تمایلش متفاوت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • یزد، پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
  • یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور/ اتمام طرح در سال جاری
  • ایلام، استان پیشرو در خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی‌
  • جنگ روایت‌ها؛ پاشنه آشیل نسل جدید روابط عمومی
  • ضرورت سرعت عمل در اطلاع رسانی و روایت خدمت
  • روابط عمومی، عنصر اساسی برای توسعه و پیشرفت است
  • لزوم احیای نگاه تحولی در حوزه روابط عمومی