Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در بیست و پنجمین مسابقات آوایی و معارفی قرآن موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در بیست و پنجمین مسابقات آوایی و معارفی قرآن موفق به کسب رتبه شدند.

بیست و پنجمین مسابقات آوایی و معارفی قرآن به‌صورت ویدئو کنفرانس با همکاری اداره قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سینا طباخی رتبه نخست حفظ کل قرآن، الهام پورباقر، رتبه نخست حفظ کل قرآن کریم، فرشته قنادی، رتبه دوم حفظ پنج جز قرآن کریم، محمدحسین جابری، رتبه نخست بخش دعاخوانی و مهدیه چرخچی‌نو رتبه سوم - بخش معارفی رشته احکام از دانشگاه آزاد تبریز را بدست آوردند.

بیست و پنجمین مسابقات آوایی و معارفی قرآن از اول تا سوم دی‌ماه در دو بخش خواهران و برادران به‌صورت مجازی و آنلاین در رشته‌های پنج جز، ۱۰ جز، ۱۵ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم به میزبانی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحد تبریز برگزار شد.

همچنین مسابقات بخش معارفی در ۲۳ دی‌ماه به‌صورت مجازی و آنلاین در هشت رشته ویژه دانشجویان شامل آشنایی با نهج‌البلاغه، آشنایی با صحیفه سجادیه، احکام، پرسمان معارفی، آشنایی با احادیث اهل‌بیت (ع)، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و با همکاری واحد تبریز برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تبریز مسابقات قرآن فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، منوچهر توسلی کیا گفت: مسابقه قرآنی با عنوان «حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم» ویژه سوادآموزان دوره‌های سوادآموزی تحکیم و انتقال در شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان همدان برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقات در سه سطح، سطح یک حفظ ۱۰ سوره آخر جزء سی‌ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره آخر از جزء سی‌ام و سطح سه حفظ کامل جزء سی‌ام قرآن بوده و از ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

معاون سوادآموزی استان همدان تأکید کرد: اطلاع رسانی لازم از طریق فضای مجازی و در بستر شاد، طراحی و ارسال پوستر مسابقات و همچنین ارسال بخشنامه به مناطق بیست گانه در موعد مقرر انجام شده است و از نفرات برتر تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان