Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@21:37:12 GMT

پیش فروش ۷ محصول ایران‌خودرو + جزئیات

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۹۵۸۸

پیش فروش ۷ محصول ایران‌خودرو + جزئیات

به گزارش ایسنا، آخرین پیش‌فروش حداکثر یک ساله ایران‌خودرو مربوط به خودرو تارا، محصول جدید این شرکت در دومدل دستی و اتوماتیک با تنوع رنگ‌ بوده است که حدودا دو هفته پیش (۲۰ دی‌ماه) اجرا شد. در این طرح در مجموع ۳۵۱ هزار و ۲۸۳ نفر ثبت‌نام کرده‌ بودند که از این تعداد ۳۲۳ هزار و ۷۲۰ نفر واجد شرایط بوده و از میان آن‌ها ۱۰ هزار نفر به عنوان برنده مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در جدیدترین برنامه فروش این شرکت در قالب پیش‌فروش حداکثر یک ساله، هفت محصول دناپلاس، راناپلاس، سورن‌ پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور TU۵ با موعد تحویل آبان تا دی‌ماه سال ۱۴۰۰ و با ارزشی مطابق قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد به اجرا گذاشته شده است.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودرو، از امروز به مدت سه روز (تا روز سه‌شنبه ٧ بهمن‌ماه) اجرا می‌شود. مشتریان نهایی حداکثر سه روز پس از مهلت ثبت‌نام و احراز هویت آن‌ها، در حضور نهادهای نظارتی و با روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.  

پس از آن اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی واریز خواهد کرد.

طبق اعلام این شرکت، به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش‌ قبل، در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

علاوه براین، گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌ شود و در مراجعه به نمایندگی حداقل کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

مبالغ علی‌الحساب و موعد خودروها به تفکیک به شرح زیر است:

منبع: الف

کلیدواژه: ایران خودرو پیش فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

نکته :

۱- کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

۲- برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227039 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود
  • فروش یک خودروی نوظهور از امروز (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • «جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات