Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو،  واکامونو (Wakamono) یک شرکت مستقر در شهر هوشی مین که در زمینه تولید مواد نانو زیست‌فناوری تخصص دارد، یک ماسک پزشکی ابداع کرده است که قادر به از بین بردن بیش از ۹۹ درصد باکتری‌های گرم منفی و مثبت و همچنین ویروس‌ها است.

این ماسک توسط استاندارد CE اروپا تأیید شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت اجازه دارد نشان CE روی جعبه‌ها برچسب‌گذاری شود، همچنین این ماسک را در آمریکا ثبت کرده است.

این محصول در حال حاضر علاوه بر ویتنام در ایتالیا، پرتغال، استرالیا، نیوزیلند و امارات متحده عربی از طریق توزیع کنندگان رسمی به فروش می‌رسد. این شرکت قصد دارد به زودی پس از درخواست مجوز آزمایش در کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه و اسپانیا محصول خود را به فروش برساند.‌ با وجود گواهینامه مشترک CE، واکامونو مجبور است دوباره آزمایش روی ماسک‌ها را در این کشورهای اروپایی انجام دهد تا بتواند مجوز برای فروش در هر یک از این کشورها دریافت کند.

براساس گزارش مجله فورچون، در سال ۲۰۱۹ فقط در صنعت بهداشت و درمان، بازار جهانی پوشاک پزشکی ۶۳٫۳ میلیارد دلار ارزش داشته و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۷ به ۹۹٫۹ میلیارد دلار برسد.

شیوع کرونا فرصت‌های جدیدی را در این بازار ایجاد کرده است. لباس محافظ پزشکی که در مراکز درمانی استفاده می‌شوند شامل محصولاتی نظیر روپوش جراحی، حوله، ماسک محافظ، پیش‌بند، چکمه، مانتو، عینک چشم و کلاه می‌شود، عواملی از جمله افزایش تعداد جراحی‌ها و افزایش میزان عفونت‌های بیمارستانی این بازار را توسعه می‌دهند.

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا ستاد توسعه فناوری نانو فناوری نانو پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا ستاد توسعه فناوری نانو ماسک ویروس کرونا ستاد توسعه فناوری نانو فناوری نانو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولیدی و صنعتی پاکشوما با طرح های متنوع فروش اعتباری و فروشگاهی، متناسب با شرایط جامعه و نیاز بازار مانند طرح های اعتباری کالانو، بهین کارت سپه، رفاه کالا و ... 10.2 درصد افزایش تولید و 11.7 درصد افزایش فروش نسبت به فروردین سال 1402 را داشته است.

گروه پاکشوما همچنین در مراسم روز 28 فروردین 1403 از دو محصول جدید خود رونمایی کرد که این محصولات در دسته گروه محصولی تهویه مطبوع قرار گرفته است.

کولرگازی جدید هوشمند با عنوان Breez مجهز به تکنولوژی IOT یا همان اینترنت اشیا و محصول دیگر خود تصفیه هوای سری GIGA مناسب خانه های در ابعاد متوسط می باشد این محصولات به دلیل استفاده از فناوری یون ساز و همچنین فیلترهای دولایه می تواند هوای محیط را ضدعفونی کند. این هوشمندسازی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

شرکت پاکشوما یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی و پیشرو در صنعت لوازم خانگی، سرمایه گذاری های بزرگی را در این صنعت انجام داده است که علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی سیاست های توسعه و بازار صادراتی کشورهای خلیج فارس، آسیای میانی و آفریقا را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی