Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@22:02:22 GMT

عکس علی اصغر عنابستانی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۰۱۴۳

عکس علی اصغر عنابستانی

علی اصغر عنابستانی که به صورت مامور راهور سیلی زد کیست؟

به گزارش رکنا،علی اصغر عنابستانی سیاستمدار اصولگرا پس از غیبت چند ساله، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت و نماینده سبزوار، جغتای، داورزن و .. شد؛ او امروز به دلیل درگیری که گفته می‌شود با یک سرباز داشته و حضور غیر قانونی اش با خودروی دناپلاس در خط ویژه خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس یازدهم که به واسطه درگیری با سرباز حامد اکبری (سرباز پلیس راهور) و حضور غیر قانونی وی در خط ویژه مشهور شده است پیش از ورود به مجلس در دولت‌های نهم و دهم پُست‌های مهمی، چون فرمانداری، معاون استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی، استانداری چهار محال و ریاست ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در سال ۸۸ را در اختیار داشته است.

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی

عنابستانی متولد سال ۱۳۵۰ در روستای عنابستان از توابع شهرستان سبزوار است. او مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دولت نهم و پس از آن معاون استانداری این استان و فرماندار شهرستان سبزوار و استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دولت دهم بود.

عنابستانی سیاستمدار اصولگرا پس از غیبت چند ساله، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت و نماینده سبزوار، جغتای، داورزن و .. شد؛ او امروز به دلیل درگیری که گفته می‌شود با یک سرباز داشته و حضور غیر قانونی اش با خودروی دناپلاس در خط ویژه خبرساز شده است.

عنابستانی سیاستمدار اصولگرا در سال ۱۳۸۴ مسئول ستاد احمدی‌نژاد بود در سبزوار، در آستانه انتخابات ۱۳۸۸ از فرمانداری سبزوار استعفا کرد و مسئولیت ستاد مردمی محمود احمدی‌نژاد در خراسان رضوی را به عهده گرفت.

او پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری به عنوان معاون امور اجتماعی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری مشغول فعالیت شد. عناسبتانی سپس راهش را از احمدی نژاد جدا کرد و ۲۲ آبان سال ۹۴ به خبرآنلاین گفته بود: «اگر مشایی دور احمدی‌نژاد باشد ازصدفرسخی‌اش رد نمی‌شوم».

وی پس از غیبت چند ساله، در انتخابات مجلس یازدهم شرکت و نماینده سبزوار، جغتای، داورزن و .. شد.

سیلی زدن به سرباز توسط نماینده مجلس

علی اصغر عنابستانی در ۳ بهمن ۱۳۹۹ به علت ممانعت یک سرباز پلیس راهور از ورود بدون مجوز خودرو وی به خط ویژه اتوبوس در محدوده دروازه دولت تهران، علی‌اصغر عنابستانی عصبانی شد و از خودرو پیاده شده به صورت این سرباز سیلی زد.پس از اینکه فیلم این اتفاق در فضای مجازی همه‌گیر شده و در خبرگزاری‌های مختلف به آن پرداخته شد.

روز بعد، مهدی حاجیان معاون اجتماعی ناجا در واکنش به این اخبار اظهار کرد: «سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.»

عنابستانی با وجود شواهدی خلاف گفته‌اش ادعا کرد که این کار را انجام نداده‌است و موضوع را کاملاً رد کرد و گفت: ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم؛ لذا اینکه گفته می‌شود؛ عنابستانی بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده‌است، اصلاً صحت ندارد.در فیلم منتشر شده هیچ اعتراضی به این سخن ندارد و در آن لحظات تکذیب نشده و به ناچاری پس از نشر سراسری، اعلام تکذیب کرده‌است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عنابستانی علی اصغر عنابستانی اخبار حوادث پلیس راهور نماینده مجلس شورای اسلامی سیلی نماینده مجلس عنابستانی علی اصغر عنابستانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل مرد کرونا قیمت تجاوز آزار شیطانی زندگی گروهی خودکشی تجاوز جنسی علی اصغر عنابستانی مجلس یازدهم احمدی نژاد خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «گنجشک مفرغی» روایتی درباره‌ی عشق و آرزو در فضایی میان خیال و واقعیت است. این نمایش‌نامه‌ که تازه‌ترین نوشته‌ی شهرام‌ کرمی‌ به حساب می‌آید؛ به‌زودی با بازی اصغر همت در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجرا می‌شود.

تمرینات این نمایش از سال گذشته آغاز شده است و مراحل آماده‌سازی آن طی می‌شود. و سایر بازی‌گران و طراحان نمایش نیز به‌زودی‌ معرفی خواهند شد.


آخرین نمایشی که به نویسندگی‌ و کارگردانی شهرام‌ کرمی و توسط گروه تئاتر شایا اجرا شده‌ است به شش سال پیش و اجرای نمایش « چه کسی سهراب را کشت؟» در مجموعه تئاتر شهر برمی‌گردد. این کارگردان پیش از این هم نمایش خروس می‌خواند را در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر به صحنه برده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898230

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • کاسبی کپسولی
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • فیلم/ مسن‌ترین سرباز فراجا
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان