Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در همایشی که امروز (یکشنبه) در پلیس راهنمایی و رانندگی راهور برگزار شد، با بیان اینکه پنج راهبرد اصلی در کنترل ویروس کرونا مطرح شده است، اظهار داشت: این پنج راهبرد اصلی؛ آمادگی و واکنش، فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت بهداشت، شناسایی و تفکیک مبتلایان و افزایش آزمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حوزه واکنش سریع نیرو‌های مسلح به خوبی عمل کردند؛ در موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامات خوبی در ایام نوروز صورت گرفت و بیش از هفت هزار نفر با به کارگیری سه هزار تیم در این خصوص ورود پیدا کردند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه پس از اطلاع‌رسانی، اعمال جریمه کسانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند شروع شد، گفت: توقیف یک ماهه وسایل نقلیه مختلف، صدور برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، نظارت بر اصناف و گروه‌های شغلی چهارگانه از اقدامات پلیس راهور است.

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: تذکر لسانی به یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۹۸ نفر، ۶۴۹ هزار و ۳۸۰ هزار بازدید از اصناف مختلف، پلمب ۱۰۷ هزار و ۴۹۵ صنف متخلف و صورت جلسه ۳۱ هزار و ۹۸ مورد از دیگر اقدامات پلیس راهور بوده است.

وی گفت: ۹۴ درصد کسانی که در مناطق قرمز تردد کردند، جریمه شدند. همچنین ۵۱ درصد از خودرو‌هایی که در مناطق نارنجی تردد کردند، جریمه شدند.

سردار هادیانفر اضافه کرد: ۵۲ درصد از خودرو‌هایی که در طرح محدودیت‌تردد شبانه حضور داشتند، جریمه شدند.


رئیس پلیس راهور ناجا گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در ۹۵ درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت شد؛ همچین ۸۳ درصد از مردم طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد رعایت کردند.

وی گفت: در مجموع سه مرحله اقدامات پلیس راهور ۵۰ درصد کاهش تردد جاده‌ای داشتیم.

سردار هادیانفر با اشاره به تغییر الگوی سفر مردم گفت: از هم‌اکنون نگران سفر‌های نوروزی هستیم؛ هر شهری که نارنجی و زرد اعلام می‌شود متاسفانه حجم سفر به آن شهر افزایش پیدا می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه کرونا دستورالعمل های بهداشتی سفر های نوروزی رئیس پلیس راهور سردار هادیانفر کرونا خودرو محدودیت های کرونایی پروتکل های بهداشتی جریمه سردار هادیانفر پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور در پی انجام چند عملیات عمرانی در محور کرج چالوس، در چند نقطه از این محور محدودیت تردد اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه است؛ همچنین در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج چالوس (محدوده های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبروهای باکسی، اجرای عملیات گالری پیش ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور