Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دنا گفت:راه پیشرفت شهرستان دنا توسعه راههای ارتباطی و خارج شدن از بن‌بست های جاده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان دنا با عبدالحمید پناهی فرماندار دنا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی فرماندار دنا اظهار داشت: راه پیشرفت شهرستان دنا توسعه راههای ارتباطی و خارج شدن  از بن‌بست های جاده‌ای است که امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل جدی و اساسی از سوی اداره راه و شهرسازی استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار دنا ضمن تقدیر از پیمانکار جاده یاسوج به سی‌سخت که  با توجه به شرایط اقتصادی سعی در فعال نگه‌داشتن پروژه داشته، گفت: پیگیری مدیرکل راه و شهرشهرسازی با مجموعه معاونین و کارشناسان قابل وصف است چرا که  با تزریق اعتبارات باعث جلوگیری از غیر فعال شدن عملیات در پروژه  راهها شدند.

وی گفت: از حوزه محیط زیست انتظار همکاری بیشتری داریم چرا که ۳۸درصد از سطح شهرستان جز مناطق حفاظت شده بوده که برای توسعه زیر ساخت های لازم انتظار همکاری بهتر از حوزه اداری محیط زیست داریم.

پناهی عنوان کرد: با تشکیل کمیته سه نفره در راستای تحقق و رفع مشکل معارض اجتماعی جاده ارتباطی کریک به  بیاره دیوار حائل در قالب تونل احداث خواهد شد. 

نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هم گفت: آمادگی کامل  برای پرداخت مطالبات معارض مسیر کریک به  بیاره را داریم و با تشکیل کارگروه و رفع مشکلات فنی اجرایی و معارضین اجتماعی، مشکل  تقاطع همسطح گندی خوری مرتفع خواهد شد و کلنگ زنی سه تونل جاده ارتباطی یاسوج سی سخت را در روزهای آینده در صورت رفع مشکل اداری پیش رو خواهیم داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار دنا شهرستان دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است

مسعود اکبری باقرآباد معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور ادامه داد: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است