Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@17:21:13 GMT

آخرین نرخ طلا و ارز در بازار

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۱۰۴۲

آخرین نرخ طلا و ارز در بازار

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۳۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۳۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۳۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۷۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبر‌های سیاسی است.

 در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۲ هزار و ۴۳۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه سکه گرمی هزار و ۲۰۰ تومان تومان و قیمت هزار تومان یک میلیون بهار آزادی قیمت طلای قیمت دلار قیمت طلا هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه

سکه بازان در معاملات نقدی دیروز شاهد نوسان صعودی قیمت سکه امامی بودند. معامله گران از لیدر شدن اونس طلا در بازار سکه گفتند. امروز کف و سقف قیمت سکه چقدر پیش‌بینی شده است؟

به گزارش اقتصادنیوز، نگاهی به بازار سکه تهران در معاملات نقدی دیروز (سه شنبه ۲۸ فروردین ماه) حکایت از نوسان صعودی قیمت سکه امامی دارد.

قیمت سکه با گپ مثبت بیش از ۸۰۰ هزار تومانی آغاز به کار کرد و بر روی ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار گرفت، اما در همان ساعات اولیه تا حدودی کاهشی شد و در واپسین ساعات معاملات با ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته شد. حباب سکه هم در روز سه‌شنبه به هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلای آبشده هم که روز گذشته کانال ۱۶ میلیون را از دست داده بود در معاملات پشت خطی با یک نوسان تا میانه‌های کانال ۱۶ میلیون بالا رفت.

البته قیمت طلای جهانی روز گذشته نوسان قابل ملاحظه را ثبت کرد و با رشد ۲۳ دلاری به سطح ۲۳۸۱ دلار رسیده بود. بر همین اساس عده‌ای از معامله گران معتقد بودند که اونس طلا لیدر بازار سکه شده بود.

نوسان رفت و برگشتی سکه امامی در شرایطی است که به نظر می‌رسد بازار در حال فاصله گرفتن از روز‌های هیجانی خود (به شرط عدم انتشار سیگنال منفی جدید) است. البته برخی از فعالان بازار معتقدند با انتشار نخستین اخبار منفی شرایط بازار مجددا هیجانی خواهد شد.

در شرایط کنونی برخی‌ها باور دارند که کف قیمت سکه در محدوده ۴۰ میلیون تومان است و سقف در مرز ۴۶ میلیون تومان قرار دارد که در هفته گذشته با تشدید تنش‌های خاورمیانه سکه یکبار به نزدیک آن رسیده است.

تحلیلگران اقتصادی می‌گویند در شرایط کنونی جناح افزایشی بازار دو مرز ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پس از آن ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. اما اگر کاهشی‌ها قدرت را به دست بگیرند احتمال عقب نشینی سکه بازان از کانال ۴۳ میلیون تومان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | طلا کانال عوض کرد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا کانال عوض کرد
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه