Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:57:28 GMT

اشتری: برای ترور شهید فخری زاده پرونده تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۱۰۷۱

اشتری: برای ترور شهید فخری زاده پرونده تشکیل شد

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امیدواریم با همکاری پلیس‌های اینترپل عاملان ترور فخری زاده دستگیر و به کشور استرداد شوند.

وی همچنین درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور افزود: در دقایق اولیه که از این موضوع اطلاع پیدا کردم به بازرسی ناجا و معاونت حقوقی ناجا دستور دادم موضوع را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اگر اتفاقی که رخ داده بر اساس چیزی که گفته شده باشد حتما از مامور وظیفه شناسمان حمایت خواهیم کرد. 

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم و همه باید قانون و مقررات را رعایت کنند؛ رعایت قانون برای کسی مستثنی نیست و همه در برابر قانون یکسان هستند. 

سردار اشتری درباره برخورد با کسانی که در گذشته پیش آمده بود، گفت: پس از اثبات این موضوع از مامور ناجا حمایت شد و با کسانی که قانون را رعایت نکردند طبق قانون برخورد شده است.

امروز همایش تبادل اطلاعات و همکاری پلیس راهور با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه انتظامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه انتظامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن