Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مختارپور روز گذشته ضمن حضور در مجلس شورای اسلامی از همراهی و اعلام حمایت نمایندگان عضو کمیسیون های تلفیق و فرهنگی در رفع مشکلات قانونی نهاد و همچنین ترمیم و تقویت بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزرای تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد، روز گذشته 4 بهمن ماه در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی از تلاش و همراهی صمیمانه نمایندگان محترم عضو کمیسیون تلفیق به ویژه هیأت رئیسه آن کمیسیون که با توجه به اهمیت نقش کتابخانه‌های عمومی و در پاسخ به پیگیری‌های مداوم مسئولین و معاونین نهاد، در جهت ترمیم و تقویت بودجه سال 1400 این نهاد اهتمام ویژه ای داشتند تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل نهاد همچنین از اظهار حمایت نمایندگان محترم کمیسیون های تلفیق و فرهنگی مجلس در رفع مشکلات نهاد از جمله اصلاح قانون تأسیس نهاد قدردانی کرد.

گفتنی است مسئولان نهاد طی ماه‌های گذشته در نشست‌های متعدد و جداگانه‌ای با اعضای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر برخی اصلاحات در قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تأمین منابع پایدار به جز نیم درصد شهرداری‌ها در بودجه سال 1400 بودند که قول‌های مساعدی در این خصوص از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شد.

نشست با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، دیدار با فراکسیون روحانیت مجلس، حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس، دیدار و گفت‌وگو با مجمع نمایندگان بسیاری از استان‌ها و نمایندگان مختلف مجلس شورای اسلامی بخشی از پیگیری‌های انجام شده در خصوص اصلاح قانون تأسیس و تأمین منابع پایدار بودجه‌ای برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های عمومی نهاد کتابخانه های عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسیون فرهنگی که جز اولین واحدها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز