Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر از حامیان الکسی ناوالنی از رهبران اپوزیسیون روسیه دیروز در شهر مسکو و دیگر شهرهای روسیه در اعتراض به دستگیری و محاکمه این چهره جنجالی اپوزیسیون روسیه شرکت کردند.

به گزارش عصرایران پلیس مسکو با معترضان وارد درگیری شد و دستکم 2 هزار نفر از حامیان ناوالنی 44 ساله را بازداشت کرد. برخی رسانه ها رقم بازداشتی های دیروز در تظاهرات شهرهای مختلف روسیه را بیش از 3 هزار نفر اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخمین ها حاکی از حضور قریب به 40 هزار نفر از حامیان ناوالنی در تظاهرات دیروز در شهر مسکو است.

الکسی ناوالنی هفته گذشته پس از بازگشت از آلمان به روسیه دستگیر و محاکمه شد. او دولت روسیه را متهم کرده که او را مسموم کرده است؛ اتهامی که دولت روسیه آن را رد می کند و ولادیمیر پوتین رییس فدراسیون روسیه در یک نشست خبری درباره این ادعای ناوالنی گفت: اگر قرار بود سرویس امنیتی روسیه او را مسموم کند کار را نیمه تمام نمی گذاشت.

مسمومیت ناوالنی طی ماه های گذشته بازتاب گسترده ای در رسانه های اروپا و آمریکا داشته و دولت های غربی، دولت مسکو را بابت آنچه که نقض حقوق بشر و سرکوب مخالفان سیاسی می خوانند، مورد نکوهش قرار می دهند.

تصاویر زیر از تظاهرات دیروز حامیان ناوالنی در شهر مسکو است که با دخالت پلیس ضدشورش به خشونت کشیده شد و طبق اعلام رسانه ها به بازداشت موقت 2 هزار تظاهرات کننده انجامیده است.

این تظاهرات به درخواست ناوالنی از هوادارانش برگزار شد. تظاهرات علاوه بر مسکو در دیگر شهرهای روسیه نیز برگزار شده و حامیان ناوالنی در این تظاهرات خواستار آزادی او از زندان شدند.

تظاهرات دیروز حامیان الکسی ناوالنی در شهر مسکو عکس ها: رویترز، آسوشیتدپرس، گتی ایمجز و نیویورک تایمز بیشتر بخوانید: بازداشت الکسی ناوالنی مخالف پوتین به محض رسیدن به فرودگاه مسکو ۱۰ نفر از منتظران منتقد پوتین در فرودگاه مسکو دستگیر شدند ناوالنی (معترض مسموم شده) : ۱۷ ژانویه به روسیه بر می‌گردم بیماری ناگهانی مخالف پوتین بعد از نوشیدن چای (+عکس)/ مخالفان: او مسموم شده لینک کوتاه: asriran.com/003DVo

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حامیان ناوالنی الکسی ناوالنی شهر مسکو هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ دستگیری حامیان فلسطین توسط پلیس آمریکا

پلیس آمریکا تعدادی از فعالان را در جریان تظاهرات حمایت از فلسطین در نزدیکی خانه رییس مجلس سنای آمریکا دستگیر کرد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ دستگیری حامیان فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • فیلم/ تظاهرات حامیان فلسطین در پایتخت سوئد
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • تظاهرات حامیان فلسطین در آلمان
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • ادعای همسر الکسی ناوالنی در مورد پوتین
  • تایم لپسی از تظاهرات حامیان فلسطین در کانادا + فیلم