Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمد حیدری»روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی که صبح امروز (۵ بهمن) در جاده «دینور - بیلوار» رخ داد، تیمی از ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های کارشناسان پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حوالی روستای «بان مله» به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و واژگون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در این حادثه متاسفانه راننده ۴۰ ساله خودرو و همسر ۳۵ ساله اش به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در این حادثه همچنین سه پسر و یک دختر خانواده نیز که دیگر سرنشینان خودرو بودند مصدوم و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه که منجر به فوت پدر و مادر چهار کودک و نوجوان شد، گفت: سرعت و سبقت های غیرمجاز همواره حادثه آفرین بوده و اتفاقاتی بوجود می آورند که راه هیچ جبرانی را باقی نمی گذارد.

رییس پلیس راه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در همین راستا گروه ویژه عملیات ترافیکی استان و به صورت ویژه با تخلفات رانندگان پرخطر و حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه و همچنین عدم استفاده رانندگان و سرنشینان از کمربند ایمنی برخورد می کنند.

سرهنگ حیدری یادآور شد: برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ارتکاب همزمان ۲ تخلف حادثه ساز منجر به توقیف ۷۲ ساعته وسیله نقلیه خواهد شد بنابراین رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینانشان هم که شده باید مقررات رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا صحنه تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا صحنه تصادفات جاده ای پلیس راهور ناجا صحنه تصادفات جاده ای اخبار کنکور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه