Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: تقویم دیواری و رومیزی ۱۴۰۰ مزین به تصاویر شهدای شهرستان بیله سوار با مشارکت نهادهای فرهنگی این شهرستان منتشر شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تقویم دیواری و رومیزی 1400 مزین به تصاویر شهدای شهرستان بیله سوار با مشارکت نهادهای فرهنگی این شهرستان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: از مهمترین ویژگی های این تقویم تصاویر شهدای شهرستان بیله سوار با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به صورت نقشه ایران طراحی شده است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این اثر هنری به همت هنرمند بسیجی ابراهیم دانا طراحی شده است و با مشارکت نهادهای فرهنگی شهرستان بیله سوار بزودی چاپ و منتشر خواهد شد.

 

ملکی عنوان کرد: این کار فرهنگی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بود و امیدواریم بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشته باشیم.

 

وی ادامه داد: شهدا هویت فرهنگی و سند افتخار و عزت کشور هستند و این حرکت فرهنگی زمینه نشر آرمان ها و راه شهدا برای اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باشد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: این تقویم با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، کانون بسیج هنرمندان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و دفتر نمایندگی وقیه در سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار منتشر شد.

 

ملکی خاطر نشان کرد: این تقویم در یادواره شهدای هنرمند شهرستان بیله سوار با حضور مدیران استانی و امام جمعه این شهرستان رونمایی شد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: تقویم ۱۴۰۰ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تقویم رسمی شهرستان بیله سوار تصاویر شهدا اردبیل شهرستان بیله سوار دفتر نمایندگی منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری با اشاره به اینکه کمیسیون تقویم امور زمین یک عامل بازدارنده برای تغییرکاربری‌های غیرمجاز است، گفت: ۲۹ پرونده امور زمین در کمیسیون تقویم اراضی زراعی و باغ‌ها بررسی و قیمت گذاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی، واقعی کردن قیمت‌ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می‌شود.

قنبری تصریح کرد: از انجایی که زمین میراث ما برای ایندگان است و وجود زمین برای ثبات امنیت غذایی واجب است، این جلسات بطور مستمر در این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • ثبت جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد های گردشگری کشور
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد