Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا جهانبخش» تصمیم گرفته تا پایان فصل در برایتون بماند و سپس درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

 تیم فوتبال برایتون در چارچوب دور چهارم رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس موسوم به FA CUP با نتیجه ۲ بر یک از سد بلکپول گذشت و به مرحله بعدی صعود کرد. علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش جهانبخش عدم رضایت خود از میزان حضورش در زمین برای برایتون را اعلام کرده بود و پس از آن رسانه‌های انگلیسی و غیر انگلیسی نیز به این موضوع پرداختند و او را در آستانه جدایی از مرغ‌های دریایی قلمداد کردند.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال جدایی جهانبخش از برایتون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نزدیک به صفر است و این بازیکن گیلانی تمایل دارد تا پایان فصل در این تیم انگلیسی بماند و ضمن آزمون آخرین شانس خود، بدون عجله و استرس راجع به آینده خود در تابستان ۲۰۲۱ تصمیم بگیرد. علیرضا بعد از شایعات اخیر دوباره چند پیشنهاد از کشورهای مختلف اروپایی دریافت کرده اما گویا قصد دارد به حضورش در انگلیس و برایتون ادامه دهد. البته که هنوز هیچ چیز از سوی این بازیکن اعلام نشده و باید دید در عمل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

علیرضا در این فصل ۱۱ بار با پیراهن برایتون به میدان رفته و ۲ گل در جام اتحادیه به ثمر رسانده است. او علی‌رغم نمایش قابل قبول در این فصل نتوانسته در اکثر دقایق در زمین حضور داشته باشد و البته در این بین ۲ مصدومیت، او را برای چند هفته دیگر خانه‌نشین کرد.

باید دید آینده این بازیکن خوش‌اخلاق فوتبال کشورمان به کجا منجر می‌شود و او در ادامه سال ۲۰۲۱ چه نمایشی از خود بروز خواهد داد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه جوکر با روزی سه لیتر نوشابه خوردن بهترین بازیکن جهان شد؟

طرفداری پلاس | نیکولا یوکیچ تازه در میانه راه قرار داره اما همین حالا هم یکی از بزرگترین بسکتبالیست های تاریخه. با این حال از ابتدا همه چیز انقدر باب میل نبوده. داریم در مورد پسربچه ای حرف می زنیم که از ورزش کردن متنقر بود و هنوز هم اسب ها رو بیشتر از بسکتبال دوست داره. تو این قسمت از کوارتر پنجم سراغ داستان زندگی جوکر NBA رفتیم تا به شما نشون بدیم چطور یه بچه ای که از همون ابتدا اضافه وزن داشت و هر روز سه لیتر نوشابه می خورد، به بهترین بسکتبالیست جهان تبدیل شد.

قسمت دوازدهم کوارتر پنجم 

 

 

عوامل برنامه کوارتر پنجم  گوینده: علیرضا کوچک نویسنده: علی آقااحمدی  تدوینگر: علیرضا منوچهری  گرافیست: حسین خسروی  کارگردان: بهمن رضائی

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چگونه جوکر با روزی سه لیتر نوشابه خوردن بهترین بازیکن جهان شد؟
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد