Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونرهای والیبال ایران شب گذشته در میادین مختلف اروپا به میدان رفتند و بردیا سعادت با عملکرد درخشان خود، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم هلیلیه اسپور در لیگ ترکیه برابر فنرباغچه صدرنشین شکست خورد اما مرتضی شریفی ملی‌پوش ایرانی هلیلیه امتیازآورترینبازیکن این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هلیلیه در چارچوب هفته بیست و چهارم سوپرلیگ ترکیه به مصاف فنرباغچه رفت و سه بر صفر بازی را واگذار کرد.

یاران شریفی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب شدند و با ۱۸ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفتند.

مرتضی شریفی در این دیدار ۱۴ پوئن شامل ۱۲ حمله و دو دفاع کسب کرد و عنوان امتیازآورترین بازیکن هلیلیه را در این مسابقه به دست آورد.

فنرباغچه نیز با این برد، ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند. سوپرلیگ والیبال ترکیه با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

همچنین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ والیبال بلژیک شب گذشته پیگیری شد و تیم گرین یارد ماسیک که دو لژیونر ایرانی را در اختیار دارد، با نتیجه سه بر دو هاسرود لووِن را شکست داد.

ماسیک در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب حریف شد اما در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی رسید تا با ۳۷ امتیاز همچنان صدرنشین جدول لیگ بلژیک بماند.

در این دیدار امیر حسین اسفندیار پنج امتیاز (۳ حمله و ۲ سرویس) و جواد‌ کریمی هم ۳ امتیاز(یک حمله و دو سرویس) برای گرین یارد ماسیک کسب کردند.

تیم هاسرود لووِن نیز با پذیرش این شکست و کسب یک امتیاز مسابقه، با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم لیگ بلژیک باقی ماند.

هفته هفدهم لیگ والیبال اسلوونی نیز شنبه شب پیگیری شد و تیم آچه‌ها والی موفق به شکست سه بر صفر میهمان خود هوچه شد.

امیرحسین توخته بازیکن ایرانی تیم آچه‌ها والی در این مسابقه به میدان نرفت اما یاران او در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند و با ۴۵ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ اسلوونی باقی ماندند.

آکو کریمی کمک مربی ایرانی آچه‌ها والی در این مسابقه روی نیمکت این تیم حضور داشت.

لیگ صربستان نیز شب گذشته شاهد برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم بود و تیم نیش که بردیا سعادت را در اختیار دارد سه بر صفر ریبنیکا را شکست داد.

نیش در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را از پیش رو برداشت تا با ۲۲ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گیرد.

بردیا سعادت در این مسابقه با کسب ۲۰ امتیاز شامل ۱۲ حمله، سه دفاع و پنج سرویس، عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به دست آورد.

ریبنیکا به رغم پذیرش این شکست، با ۲۵ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند.

شاگردان ولادیمیر آلکنو در تیم زنیت کازان نیز شب گذشته در چارچوب هفته نوزدهم لیگ روسیه میهمان زنیت سن‌پترزبورگ بودند و سه بر یک مغلوب این تیم شدند.

زنیت کازان در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۷ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا با ۳۷ امتیاز همچنان در رتبه چهارم باقی بمانند و زنیت سن‌پتزبورگ با ۴۲ امتیاز صدرنشین ماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امتیازهای ۲۵ امتیاز در رتبه باقی ماند شب گذشته ۲۵ بر ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت‌های آسیا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 4 بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با 9 امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس