Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «احسان مسعودی» در گفتگوی تلفنی با رادیو البرز با اشاره به تفاوت طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن گفت: طرح اقدام ملی مسکن تقاضا محور بوده و برای متقاضیان واجد شرایط پروژه تعریف می‌شود و  ابتدا متقاضی شناسایی و در مرحله اول آورده متقاضی واریز و در مرحله بعد تسهیلات بانکی به پروژه تزریق می‌گردد؛ در حالی که در پروژه مسکن مهر، مسکن از طریق تسهیلات بانکی و بودجه دولتی ساخته و پس از آن متقاضی برای آن ثبت‌نام و آورده خود را تکمیل می‌کرد که گاها متقاضی نیز برای پروژه‌ها وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم استفاده از بودجه دولتی در طرح اقدام ملی مسکن از جمله مزایای طرح اقدام ملی مسکن بوده که می‌تواند در تسریع اتمام پروژه نقش بسزایی داشته باشد چرا که در طرح مسکن مهر کمبود بودجه عمرانی مانعی در به اتمام رسیدن به موقع پروژه‌ها بود.

مسعودی اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن با هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه کلید خورد که سهم شهرهای جدید ۲۰۰ هزار واحد بود که ۲۱ هزار واحد یعنی حدود ۱۰.۵ درصد از طرح اقدام ملی مسکن کشور برای شهر جدید هشتگرد در نظر گرفته شده است.

مسئول هماهنگی  طرح اقدام ملی مسکن شهرجدید هشتگرد گفت: در زمان حاضر بیش از ۴ هزار نفر از متقاضیان تایید نهایی شده و که ۳ هزار نفر با مبلغ واریزی حداقل ۴۰ میلیون تومان به پروژه متصل شده‌اند.

مسعودی در خصوص احتمال ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد گفت: ثبت‌نام از متقاضیان مسکن ملی در شهرجدید هشتگرد در ۳ فازصورت گرفته و تاکنون تمامی ظرفیتهای کاربری مسکونی در این شهر اختصاص یافته و در زمان حاضر در حال پالایش متقاضیان و همچنین ارگان‌هایی هستیم که در این طرح ثبت‌نام نموده‌اند اما باز با این حال در صورتی که اجازه ثبت‌نام مجدد صادر شود حتما اطلاع رسانی خواهد شد تا متقاضیان بازمانده از ثبت نام اقدام لازم را انجام دهند.

46

کد خبر 1479397

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود