Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان با بیان اینکه قرار بود چهار رام جدید قطار شهری وارد شهر شود، اما بنا به دلایلی تنها دو رام آنها به اصفهان آمد، گفت: شهرداری بخشی از هزینه‌های دو رام دیگر را نیز پرداخت کرده و انتظار می‌رود سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به قول‌های خود عمل کرده تا دو رام دیگر نیز به اصفهان داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز -یکشنبه پنج بهمن ماه ۹۹- در آئین اضافه شدن دو رام قطار شهری به خط یک مترو اصفهان اظهار کرد: با اضافه شدن رام‌های جدید کارکنان شرکت مترو و سازمان قطار شهری امروز نتیجه تلاش‌های شبانه روزی خود را مشاهده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: نیویورک‌تایمز، اصفهان را پنجاه و دومین مقصد گردشگری جهان اعلام کرده است، چنین شهری که در جهان مورد اقبال قرار دارد باید ملزومات گردشگری را داشته باشد؛ نمی‌شود در یک شهر جهانی مترو وجود نداشته باشد و این موضوع مهم را شهرداری و شورای شهر به خوبی درک کرده‌اند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بی شک اقدامات بسیار مهم انجام شده شهرداری را در آینده با قضاوت‌های درست مواجه خواهد کرد و این مسیر درست باید در تمام حوزه‌های حمل و نقل تداوم یابد تا این شهر تاریخی، فرهنگی و میراثی یک شهر جهانی به تمام معنا باشد.

نوروزی اظهار کرد: شاید سه سال پیش وقتی اعلام کردیم کار چهار ساله را چهار ماهه تمام می‌کنیم و به این وعده عمل کردیم برای برخی به دور از باور بود، اما این اتفاقات خوشایند رقم خورد؛ شهرداری برای تکمیل خط یک مترو بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد تا دسترسی‌ها را به مترو تسهیل کرد.

وی با اشاره به ورود دو رام جدید قطار شهری شامل ۱۰ واگن به ارزش سه هزار میلیارد ریال گفت: با ورود رام‌های جدید تعداد رام‌های خط یک از ۱۲ به ۱۴ رام و درواقع از ۶۰ واگن به ۷۰ واگن افزایش یافت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه قرار بود چهار رام جدید وارد شهر شود، اما بنا به دلایلی تنها دو رام آنها به اصفهان آمد، ادامه داد: شهرداری بخشی از هزینه‌های دو رام دیگر را نیز پرداخت کرده و انتظار می‌رود سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به قول‌های خود عمل کرده و دو رام دیگر نیز به اصفهان داده شود؛ البته پیگیری‌های لازم در این راستا انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته سه هزار تن بتن در محلی که قرار است تی بی ام از جبهه غربی خط دو مترو عملیات حفاری را آغاز کند ریخته شده و در بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری شاهد آغاز عملیات حفاری مترو از سمت غرب به مرکز شهر خواهیم بود.

نوروزی با بیان اینکه عملیات شفت بندی تی بی ام جبهه غربی خط دو مترو در حال تکمیل است، گفت: در بهمن ماه سیستم وسیع و حجیم با کاترهد دارای قطر ۹ متر از طریق یک تونل عملیات حفاری را آغاز خواهد کرد و این به معنای پیروزی بزرگ و فعالیت دو برابری در دو جبهه کاری است.

وی با بیان اینکه ۱۲ ایستگاه خط دو مترو در حال احداث است افزود: تفاوت در کیفیت و سرعت اجرا، پرداخت دیون طلبکاران و اضافه شدن شیفت‌ها در خط دو متروی اصفهان مشهود است که امیدواریم این ساختار در زمان اورهال و تعمیرات نیز با تمام قوا در خدمت سیستم باشد تا شاهد هیچ تأخیری در سرویس دهی به شهروندان نباشیم.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه چرخه حمل و نقل اصفهان با تراموا تکمیل خواهد شد، گفت: ردیف بودجه مورد نظر برای تراموا تعریف شده و این مسیر را با سرعت تداوم خواهیم داد؛ انسجام، وحدت، هماهنگی و همدلی مسیر سخت فعالیت‌ها را برای انجام هر کار سختی هموار خواهد کرد.

کد خبر 470509

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان خط یک مترو شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی هر یکشنبه یک افتتاح شهردار اصفهان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار اصفهان خط دو مترو قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مستریان شد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موفقیت این سازمان در دریافت دو گواهینامه استاندارد اظهار کرد: این گواهینامه‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های پیوسته و تعهد کارکنان این سازمان در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده است.

وی افزود: استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ از جمله استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان است که ایزو ۹۰۰۱ به ایجاد و اجرای سیستم مدیریت کیفیت در سازمان‌ها و ایزو ۱۰۰۰۴ به اندازه‌گیری و ارزیابی رضایت مشتریان می‌پردازد.

مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با انجام اقدامات متنوع و جدی، به استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت رسیده و مورد تأیید مؤسسات معتبر قرار گرفته است.

توکلی ادامه داد: این دستاورد نشان از پیگیری سازمان برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان است.

وی تصریح کرد: ما به‌عنوان یک سازمان خدماتی، به دنبال جذب سرمایه‌های مادی و انسانی شهروندی و ایجاد ارزش افزوده برای جامعه هستیم و این دستاورد نشان از پیگیری ما برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان دارد.

مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اصول یادشده، تمام کارکنان سازمان موظف هستند نهایت تلاش خود را در راستای نیل به اهداف مورد اشاره و بهبود مستمر فرایندهای سازمان به‌کار گیرند.

توکلی با اشاره به بهبود مداوم خدمات در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بیان داشت: این اقدامات شامل بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های تخصصی، ایجاد فرآیندهای بهینه و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان است.

وی تاکید کرد: تلاش‌های مداوم و تعهد به بهبود کیفیت و ارائه خدمات عالی در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، نشان از تمرکز بر رضایت مشتریان و پیگیری اهداف مدیریت کیفیت در این سازمان دارد.

کد خبر 746827

دیگر خبرها

  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند