Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی استقلال نسبت به جریمه خود و جمعی از کشتی‌گیران این تیم واکنش نشان داد و گفت: مربی بدنساز تیم بعد از وزن کشی به بچه‌ها می‌گفت چیپس و نوشابه بخورند!

محمد طلایی در گفت‌و‌گو با  تسنیم در واکنش به خبر اعلام شده از سوی استقلالی‌ها مبنی بر جریمه هفت کشتی‌گیر و دو عضو کادرفنی این تیم اظهار داشت: استقلال از دید خودش ما را جریمه کرده، ما هم با ادله خودمان از آنها شکایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم رضا یزدانی و هم نصیری می‌دانند از این تیمی که نایب قهرمان لیگ شد، غیر از علی سوادکوهی و پهلوان جابر صادق‌زاده که خودش دوست داشت برای استقلال کشتی بگیرد، همه کشتی‌گیران این تیم را ما آوردیم. هادی حبیبی با آنها توافق کرد، چون رضا یزدانی می‌خواست تیم بدهد و آنها کشتی گیر نداشتند و اسپانسر ما هم دچار مشکل شده بود.

وی با تاکید بر اینکه همچنان روی حرف و اصول خود پایبند است، اضافه کرد: تا آخر عمرم هم حرفم همین است، اگر با هر کسی دعوا داری، نباید از دیگران خرج کنی. نگران مسئله خودم نیستم، بلکه به خاطر کشتی گیرانی که جریمه شده‌اند می‌گویم، بالاخره فدراسیون کشتی مرجعی خواهد بود که حرف ما را بشنود و حرف حساب را بداند. استقلال بچه‌ها را چون کشتی گرفته‌اند جریمه کرده است! همه جا وقتی یکی کشتی نمی‌گیرد جریمه می‌شود اما اینجا حاج آقانیا چون روی تشک رفته، باشگاه جریمه‌اش کرده است.

طلایی گفت: دو قسط از قراردادم را گرفته‌ام، اما از ابتدا اصلا صحبت پول نبود و ما رفاقتی دور هم جمع شدیم. بعد اسم رضا یزدانی وسط آمد. کشتی گیران به احترام ما به استقلال آمدند. این بچه‌ها به خاطر ما به دریاچه ارومیه آمده بودند و گفتیم نباید آنها ضرر کنند و با تیم دیگری در مسابقات شرکت کنیم. اولویت ما این بود که بچه‌ها بدون تیم نمانند. برای سال آینده قطعاً اسپانسر خوبی خواهیم داشت که آخر اینگونه نشود. نصیری بهتر از هر کسی می‌داند این تیم را چه کسی جمع کرده، زمانی که جزو 4 تیم آمدیم صحبت از پاداش به تیم بود، این هم جایزه‌شان بود که به ما دادند.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اتفاقاتی که در استقلال رقم خورد، خاطرنشان کرد: اگر با فدراسیون مشکل دارم باید خودم تنهایی آن را حل کنم، نباید به کشتی که ضربه بزنم. این همیشه عقیده من هست، چه بسا زمانی که یزدانی خرم آمد، در مقطعی ساکم را جمع کردم و به رودهن رفتم و آنجا کشتی گیران تمرین می دادم. اگر امروز هم زیاد حرف نمی‌زنم به خاطر کشتی است، وگرنه حرف زیاد است. داخل خانواده نشست بگذارند ما هم همه چیز را می‌گوییم، جایی که حرف‌ها بیرون از خانواده نرود. حرف من این است آیا کسی که کشتی گرفته باید جریمه شود؟ فدراسیون کشتی در این ایام کرونا پای همه چیز ایستاد و مسابقه برگزار کرد، آیا باید با کشتی نگرفتن همه چیز را زیر سوال برد؟ تصمیم استقلال غیرکارشناسی بود، من هم شکایت خودم و بچه‌ها را پیگیری می‌کنم و یکی از استقلالی‌ها باید فنی پاسخگو باشد.

طلایی با تاکید بر اینکه مربی بدنسازی که در کنار تیم قرار گرفته بود، توصیه‌های عجیبی به کشتی گیران داشت، گفت: استقلالی‌ها یک مربی بدنساز آورده بودند که بعد از وزن کشی به بچه‌ها می‌گفت چیپس و نوشابه بخورند. او این حرف را به سرمایه‌های مملکت می‌گفت. من به بچه‌ام چیپس و نوشابه نمی‌دهم، بعد به کشتی گیری که وزن کم کرده بعد از وزن کشی بگویم چیپس و نوشابه بخورد؟ این را در تمام سال‌هایی که در تیم ملی بودم، تا کنون نشنیده و ندیده بودم. همان وقت هم به این موضوع اعتراض کردم. این کار هرگز کارشناسی نیست و تا حالا ندیده‌ام هیچ کجای دنیا چنین چیزی بگویند. باشگاه استقلال! چطور می‌توانی کشتی گیری که به وظیفه‌اش که کشتی گرفتن است، عمل کرده را جریمه کنی؟

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: از رئیس فدراسیون کشتی می‌خواهم در اتاق دربسته حرف‌های ما را بشنود تا مشخص شود تمام این خط‌ها از طرف چه کسی بوده است. این جمله هم از من به یادگار بماند که ورزش پهلوانی که در آن حرمت بزرگتر و کوچکتری رعایت نشود، نباشد بهتر است.

لینک کوتاه: asriran.com/003DW8

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چیپس و نوشابه کشتی گیران بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین صدر جدول هم به استقلال رسید

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول‌بک چپ استقلال در طول فصل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود و تفکراتی که نکونام در زمین پیاده کرده بود قابلیت های این بازیکن بیشتر به چشم آمد و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ رسید.

مدافعان چپ و راست استقلال در سیستم 2-5-3 این تیم با آزادی عملی که در اختیارشان قرار گرفته بود اجازه نفوذ به محوطه جریمه، حضور در نزدیکی 18 قدم و نفوذهای پرتعداد و همراه با ریسک در برنامه آنها قرار گرفته بود و همین موضوع توانایی های جلالی را بیشتر به چشم آورد، او بازیکنی پا به توپ و با قدرت ضربه به توپ عالی است که در این سیستم به خوبی توانست بازیکنان استقلال را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

جلالی با استفاده از یک تکنیک خاص و منحصر به فرد پاس های خود را ارسال می‌کند، او نزدیک به خط آفسایدگیری مدافعان حرکت می‌کند و حالت استارت می‌گیرد و پس از دریافت توپ در حالی که در حرکت است با کات داخل پا توپ را به محوطه ارسال می‌کند و پس از برخورد به سر مهاجم مانند یک شوت سرکش به سمت دروازه حریف شلیک می‌شود.

ارسلان مطهری، محمد مرادمند،جلال‌الدین ماشاریپوف،مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان (2گل)، گوستاوو بلانکو (3 گل) بازیکنانی هستند که جلالی به آنها برای گلزنی کمک کرده است و در روند هجومی استقلال نقش ویژه ای ایفا کرده است.

او در چهار هفته اخیر لیگ برتر 5 پاس گل ارسال کرده و این یک آمار شگفت‌انگیز در تاریخ لیگ برتر است!

در ادامه به بررسی 9 پاس گل ابولفضل جلالی در طول فصل خواهیم پرداخت:

1 - هفته اول لیگ برتر - صنعت نفت آبادان
ارسال از نزدیکی قوس محوطه جریمه و از سمت چپ زمین با همان استیل و کات رو به بیرون همیشگی، ارسلان مطهری این ارسال را با ضربه سر زیبا به گل تبدیل کرد تا جلالی در اولین بازی فصل اولین پاس گل خود را ارسال کند.

ویدئو: 307434

2 - هفته دهم لیگ برتر - تراکتور
ارسال بلند و قوس دار جلالی از نزدیکی خط به داخل محوطه جریمه تراکتور با پرواز بلند و ضربه سر نرم این بازیکن همراه شد و جلالی پس از 9 هفته دومین پاس گل خود را ارسال کرد و اولین پاس گل خود در ورزشگاه آزادی را ثبت کرد.

ویدئو: 316352

3 - هفته سیزدهم - نساجی مازندران
بازهم همان سبک همیشگی، آماده برای استارت و حرکت در عمق، دریافت توپ و ارسال در حال حرکت به داخل محوطه جریمه و ضرب توپ به شکلی است که با کوچکترین اشاره به بهترین شکل به سمت دروازه حریف شلیک می‌شود، این ارسال هوشمندانه را آرمین سهرابیان تبدیل به گل کرد تا او پیش از نیم فصل تعداد پاس گل خود را به عدد سه برساند.

ویدئو: 319873


4 - هفته هفتدهم - ملوان انزلی
اولین پاس گل زمینی ابولفضل جلالی که روی ارسال نبود، او با حضور در نزدیکی محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و با پاس کوتاه در عمق ماشاریپوف را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه دقیق دروازه ملوان را باز کرد، این چهارمین پاس گل و اولین پاس در نیم فصل دوم بود.

ویدئو: 325405

5 - هفته بیست و یکم - هوادار
حرکت سریع به سمت بازیکنی که پشت ضربه کرنر ایستاده بود، دریافت توپ، استپ همزمان با کاشتن توپ و ارسال بلند به داخل محوطه بازهم با کات مناسب که آرمین سهرابیان را در شرایطی قرار داد که با اشاره کوچک به توپ دروازه هوادار را باز کند!

ویدئو: 327718

6 - هفته بیست و دوم - مس رفسنجان
ارسال جلالی با همان سبک همیشگی این‌بار نزدیک به خط محوطه جریمه اما آنقدر دقیق و با شدت مناسب که پس از ضربه سر بلانکو مانند یک شوت سرکش به کنج دروازه مس رفسنجان راه پیدا کرد.

ویدئو: 329084

7 - هفته بیست و سوم - آلومینیوم
چپ‌پای استقلالی ها برای دومین هفته متوالی باز هم با ارسال روی دروازه مهاجم آرژانتینی را صاحب موقعیت کرد و همکاری این دو بازیکن یک گل سه امتیازی برای استقلال در این مسابقه به همراه داشت.

ویدئو: 329728

8 - هفته بیست و چهارم - شمس‌آذر
ارسال به داخل محوطه جریمه با دید خوب روی پای مهرداد محمدی فرود آمد و این بازیکن با استپ خوب خودش را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و جلالی در این مسابقه به ریکاردو آلوز رسید و تعداد پاس گلهایش را با ستاره پرتغالی یکسان کرد!

ویدئو: 330427

9 - هفته بیست و چهارم - شمس‌آذر
ارسال از روی نقطه کرنر و اولین پاس گل از روی ضربات و خارج از جریان اصلی مسابقه، او آخرین پاس گل خود را به شکل متفاوتی داد و البته در یک مسابقه بیش از دو پاس گل ارسال کرد!  او گلسازترین بازیکن لیگ برتر ایران است...

ویدئو: 330443

دیگر خبرها

  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی