Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یک شنبه برخورد سه خودروی سواری در محور مراغه به هشترود سه فوتی و پنج مصدوم گذاشت.

در این حادثه تلخ سه خودروی پژو ۴۰۵، پرشیا و پراید به شدت به همدیگر برخورد کردند و سه اکیپ امدادی اورژانس نیز به محل اعزام شدند. کارشناسان اورژانس ابتدا فوت دو نفر را در محل تأیید کردند.

گفتنی است یکی از مجروحان این حادثه نیز بعداز اعزام به بیمارستان جان باخت تا شمار کشته‌های این تصادف به سه نفر افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5129644

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی هشترود مراغه ویروس کرونا بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر گرگان کرمانشاه دهه فجر شیوع کرونا قوه قضاییه مشهد شهرکرد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه شهرستان خواف گفت: با واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور خواف به قاین راننده خودرو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخت و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

سرگرد حسن محمدی افزود: در این حادثه دو آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» مصدوم حادثهرا  بعد از مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف منتقل کردند.

وی گفت: این خودرو حامل سوخت قاچاق برای شهرهای جنوبی کشور بود.

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • وقوع حادثه رانندگی در محور مهاباد - میاندوآب
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • حادثه رانندگی در محور مهاباد- میاندوآب با یک فوتی
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه