Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیر عامل شرکت حفاری شمال گفت: با خرید و راه‌اندازی دستگاه دکل حفاری دریایی پایه‌دار از شرکت‌های بومی، امکان حفاری نفتی در آب‌های کم عمق میادین نفتی هندیجان خوزستان فراهم می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز؛ مسعود عیدی مدیر عامل شرکت حفاری شمال در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت دستگاه حفاری دریایی فی‌مابین شرکت حفاری شمال و شرکت ایزوایکو اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه میان دو شرکت، زمینه‌های همکاری و مشارکت به منظور طراحی، خرید تجهیزات و همچنین ساخت و راه‌اندازی یک دستگاه دکل حفاری دریایی پایه‌دار (Jack up) فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دستگاه حفاری دریایی مناسب آب‌های کم عمق میدان‌های نفتی هندیجان خوزستان و بهرگانسر واقع در خلیج فارس است.

بازدید جهانگیری از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گازگزارش| ایستگاه پایانی مذاکرات نفتی اربیل - بغداد / آیا سفر نچیروان بارزانی راهگشا خواهد بود؟جنگ خاموش ـ 25| ازدست‌دادن بازار گازی چند میلیارد نفری شرق آسیا به‌روایت وزیر سابق نفتبایدن اعطای مجوز حفاری نفت و گاز در آمریکا را به مدت 60 روز متوقف کرد

مدیر عامل شرکت حفاری شمال گفت: همچنین این تکنولوژی این فراهم را امکان می‌کند تا کلیة چاه‌های نفت و گاز مناطق عملیاتی تحت مدیریت شرکت نفت فلات قاره ایران را حفاری، تکمیل و تعمیر و به بهره‌برداری برساند.

وی بیان داشت: پیش از این تأمین این نوع دستگاه‌های حفاری دریایی تنها از طریق اجاره از شرکت‌های حفاری خارجی صورت می‌گرفت که این امر باعث وابستگی به شرکت‌های خارجی و خروج ارز از کشور می‌شد.

عیدی با اشاره به توان داخلی در این زمینه گفت: با توجه به وجود دانش فنی و مهندسی ساخت این‌گونه دستگاه‌ها در کشور و توسط متخصصان داخلی ضمن ایجاد اشتغال (به میزان حدود 300 نفر)، از هدر رفت منابع ارزی کشور نیز جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت حفاری شمال حفاری دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان

یک جایگاه عرضه سوخت در شهر مریوان واقع در منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جایگاه عرضه سوخت «ساحل» طی آیینی با حضور مدیران محلی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در شهر مریوان به بهره‌برداری رسید.

جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این باره گفت: این جایگاه یازدهمین جایگاه ناحیه مریوان است که در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله است.

مدیر منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشکر و قدردانی از همکاری مالکان مجاری عرضه و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی استان با این منطقه به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی ساخت این جایگاه اشاره و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس تازه‌ترین استانداردهای محیط زیستی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و همه مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی با اشاره به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه سوخت با ۸۶ نازل در ‌ناحیه مریوان افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب رسید.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در آیین بهره‌برداری این جایگاه از عملکرد و اقدام‌های پخش منطقه کردستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه تأمین سوخت نوروزی تشکر و قداردانی کرد.

دیگر خبرها

  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • صعود تیم هندیجان به مرحله دوم مسابقات فوتسال مدارس خوزستان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود