Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 23 ژانویه 2021 لیگ NBA.

پیروزی مجدد دنور ناگتس در اوورتایم، بازگشت کوین دورنت و برتری بروکلین نتس و روشن شدن موتور هیوستون راکتس با اوج گیری دمارکس کازینز.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

شیکاگو بولز 90-101 لس آنجلس لیکرز / یک پیروزی دیگر برای لیکرز این‌بار با «سیزن های» از دیویس!

یوتا جز 127-108 گلدن استیت واریرز؛ هشتمین پیروزی متوالی جز در شب عبور استفن کری از رجی میلر

به گزارش طرفداری، دنور ناگتس در دیداری تماشایی با نتیجه 112-120 در دومین وقت اضافه از سد فینیکس سانز گذشت تا به نهمین پیروزی خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم که برای دومین بار متوالی در عرض 1 روز به مصاف هم رفتند، دیروز نیز کارشان به اوورتایم کشید که ناگتس به پیروزی رسید و امروز هم بعد از اینکه جمال ماری کار را به اوورتایم کشاند و جی کراودر باعث دومین اوورتایم بازی شد، مجددا ناگتس به برتری رسید. 29 امتیاز و 22 ریباند (7 ریباند حمله)، حاصل کار نیکولا یوکیچ بود که به همراه دمانتس سبونس، تنها بازیکن این فصل است که در تمام بازی ها دبل دبل کرده است. جمال ماری که تازگی به فرم خوب خود رسیده، 26 امتیاز کسب کرد و 4 بازیکن دیگر ناگتس نیز امتیازهای شان دو رقمی شد. در نبود دوین بوکر، بیشترین امتیاز فینیکس را جی کراودر با 21 امتیاز کسب کرد و کریس پال نیز در کنار اینکه مانند کراودر 21 امتیاز آورد، بیشترین اسیست را نیز با 13 اسیست، به ثبت رساند. 

بروکلین نتس بعد از 2 شکست متوالی برابر کلیولند کولیرز، با بازگشت کوین دورنت، توانست 124-128 میامی هیت را شکست دهد. در کنار 31 امتیاز کوین دورنت، کایری اروینگ نیز 28 امتیاز آورد. به نظر می رسد که جیمز هاردن می خواهد نقش متفاوتی داشته باشد و کسی باشد که بیشتر بازی سازی می کند. هاردن تنها 8 اقدام در این بازی داشت و 12 امتیاز، 11 اسیست و 7 ریباند آورد. امروز جو هریس نیز سرانجام به رفم خوب خود رسید و 23 امتیاز آورد که 21 امتیاز آن از 7 پرتاب سه امتیازی تشکیل شد. 41 امتیاز بم آدبایو، بیشترین امتیاز او در NBA است که در کنار 9 ریباند، مانع نهمین شکست هیت نشد. 

کوین دورنت در 4 بازی اخیر خود بالای 30 امتیاز کسب کرده است

ششمین پیروزی هیوستون راکتس با درخشش دمارکس کازینز به دست آمد. برتری 108-133 راکتس مقابل دالاس موریکس به لطف 28 امتیاز و 17 ریباند بوگی و در کنار او 33 اریک گوردن که 6 پرتاب سه امتیازی از 9 اقدام داشت، حاصل شد. نیمکت راکتس هم در این بازی درخشش خوبی داشت تا دالاس در نبود کریستپس پورزینگس و علی رغم 26 امتیاز لوکا دانچیچ، متحمل هشتمین شکست فصل شود. در سایر دیدارها، فیلادلفیا سونی سیکسرز در ادامه نتایج عالی خود و روزهای خوب جوئل امبید، 110-114 دیترویت پیستونز را شکست داد و مینسوتا تیمبرولوز با برتری 110-120 برابر نیواورلینز پلیکانز، به چهارمین برد فصل رسید.

اخبار داغ 

علی کریمی شایعه خرید دارو از قطر برای مهرداد میناوند و علی انصاریان را تکذیب کرد سایپا هم ایرادهای استقلال را به فکری نشان داد | استقلال به آنالیز اعتقاد دارد؟ منطقه 14را دریابید! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوین دورنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم

دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز با برتری 101 به 99 ناگتس به پایان رسید.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند