Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل: از تحویل نساجی سبلان پارچه به صاحب اصلی و اولیه خود خبر داد.

به گزارش برنا، ارژنگ عزیزی  اظهار کرد: ابطال رای ورشکستگی نساجی سبلان پارچه و برگرداندن آن به صاحب اولیه خود چندی پیش مورد پیگیری قرار گرفت که امروز طی مراسمی با حضور مسوولین اداره تصفیه ورشکستگی تهران، رئیس کل دادگستری استان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان نمین به مالک اولیه و مدیرعامل شرکت سبلان پارچه تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جواز تاسیس این واحد در سال ۱۳۸۱ صادر شده گفت: در سال ۸۲ حدود ۱۸ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی شماره دو اردبیل به آن اختصاص داده شده بود .

عزیزی ادامه داد: این طرح با ۶۵ درصد مشارکت بانک تجارت بعد از ساخت و ساز ۱۳۰ هزار متر مربع زیربنا و استقرار بهترین ماشین آلات خط تولید ساخت کشورهای ایتالیا، آلمان، بلژیک و نروژ در مردادماه سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسید.

او اضافه کرد: در طرح اولیه ۵ هزار نفر اشتغال زایی در این کارخانه مدنظر بود که متاسفانه با فاصله یکسال بعد از بهره برداری در سال ۱۳۹۰ با رای شعبه ۲۲ دادگاه عمومی تهران ورشکسته اعلام شد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: از تاریخ مذکور تا کنون این واحد بصورت استیجاری اداره می شد و به همین دلیل تعیین تکلیف مالکیت این واحد به منظور امکان برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت همواره مورد تاکید استانداری و مسئولین استان قرار گرفت.

گفتنی است نساجی سبلان پارچه که به استناد رای شعبه ۲۲ دادگاه عمومی تهران در دی ماه۱۳۹۰ ورشکسته اعلام شده و از همان تاریخ در اختیار اداره تصفیه ورشکستگی قوه قضائیه قرار گرفته بود، در سفر رییس قوه قضائیه به استان در دستور کار دستگاه قضایی برای اعمال ماده ۴۷۷ قرار گرفت و رای به ابطال ورشکستگی صادر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نساجی سبلان پارچه نساجی سبلان پارچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست

حسن کریمی مهاجم سابق استقلال بار دیگر شاگرد ساکت الهامی در نساجی شد.

کریمی که پیش از این به عضویت خوشه طلایی در لیگ یک در آمده بود پس از فسخ با این تیم در تمرینات نساجی شرکت کرد تا پس از رضایت کادر فنی تیم شمالی تا پایان فصل، قراردادش را با این تیم به ثبت برساند.

منبع: ایسنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست