Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود بهادری افزود: این کشتی تا برطرف شدن مشکلات فنی شناورهای مسیر گناوه- خارگ و تعیین تکلیف آنها در جابه‌جایی مسافر به جزیره خارگ و بالعکس سرویس‌دهی می‌کند. حرکت این کشتی از مبدا جزیره خارگ ساعت ۱۱ و بندر گناوه ساعت ۱۳ هر روز تعیین شده ‌است.

وی اظهار کرد: هر ۲ شناور مهبد و ذوالفقار که در مسیر گناوه به خارگ و بالعکس سرویس‌دهی مسافری می‌کردند، نقص فنی دارند و به صورت موقت تا برطرف کردن مشکلات تردد آنها در این مسیر ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: اجازه فعالیت مجدد شناورهای مسافربری گناوه در صورت برطرف کردن نواقص و  پس از تایید این اداره با صدور مجوز امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: برای تردد ایمن مسافران و جلوگیری از حوادث جبران‌ناپذیر، یک فروند شناور مسافری باکیفیت در مسیر دریایی گناوه به جزیره خارگ لازم است و این اداره از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه استقبال می‌کند.

بندر گناوه به عنوان پس‌کرانه خارگ نقشی مهم در جابه‌جایی ساکنان و شاغلان در شرکت‌های نفتی و پتروشیمی و مایحتاج مورد نیاز به این جزیره دارد. گناوه در شمال استان بوشهر و در فاصله ۱۷ مایلی جزیره خارگ قرار دارد.

کد خبر 580878 برچسب‌ها استان بوشهر سفر - مسافران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر سفر مسافران جزیره خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : پارسال در مجموع ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ مسافر عراقی و ایرانی از مرز رسمی پرویزخان تردد کردند که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۶۹۲ نفر ایرانی و ۳۲۰ هزار و ۲۸۶ نفر عراقی بود.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد‌های صورت گرفته از مرز رسمی پرویزخان، ۲۳۳ هزار و ۱۹۰ مسافر وارد کشور و ۲۰۵ هزار و ۷۸۸نفر عراقی بودند که تعداد مسافران خارجی در هم سنجی با سال قبل آن از نظر مسافر خارجی ورود به کشور شاهد رشد ۱۳۶ درصدی هستیم.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: مقصد مسافرانی که از کشور عراق و حوزه اقلیم کردستان وارد کشور می‌شوند بیشتر شهر‌های زیارتی کشورمان، پیگیری امور درمان و پزشکی و سفر سیاحتی به شهر‌های شمالی کشورمان است.

قربانی اضافه کرد: پرویزخان به دلیل هم مرز بودن با حوزه اقلیم کردستان عراق و قرابت‌های دینی، قومی و زبانی که با شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه دارد همواره از اهمیت خاصی برخوردار است و از مرز‌های مهم است و مسیر امن و ایمنی برای تردد مسافر و ترانزیت کالا است.

وی گفت: تمهیدات لازم هم در این راستا لحاظ شده و برنامه ریزی برای تردد خودرو‌های سواری عبور موقت نیز در کنار سایر نهاد‌ها از جمله گمرک و پلیس راهور صورت گرفته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی