Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس برق و الکترونیک جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تحصیلات دانشگاهی لیسانس و یا فوق لیسانس الکترونیک دارای حداقل سه سال سابقه کار در بخش تحقیق و توسعه آشنا به الزامات طراحی: Analogue Circuit Design principals Digital Circuit Design principals مسلط به نرم افزارهای زیر: AVR Codevision KEIL Altium Designer ISIS Proteus STM32CubeMX مسلط به میکرو کنترلرهای زیر: AVR STM32 ARM LPC ARM مسلط به کار گیری امکانت زیر: Ethernet TFT LCD Touch Screen Analogue sensors: PT-100, Thermocouple, Infrared, .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. Digital sensors: optical encoders, temperature sensors, pressure sensors, load cells, ... Actuators: Stepper motors, Servo motors, DC motors, Heaters, ... خلاق و علاقه مند به آموزش های مرتبط منظم و دارای روحیه کار گروهی حقوق ثابت بیمه تامین اجتماعی قرارداد وزارت کار محیطی پویا و صمیمی به همراه آموزش های رایگان در کنار کار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02636106869 ایمیل R.D.parsian.co@gmail.com آدرس: کیلومتر 24 جاده مخصوص کرج - اتمسفر

 

پربیننده ترین استخدام کارمند مالی و اداری در شرکت نام آوران پی پارس در تهران استخدام نقشه‌کش صنعتی در شرکت پیشگامان روشنگر پارس در فارس استخدام مهندس صنایع در شرکت وستا پلیمر نیک در شهرک صنعتی صفادشت استخدام کارشناس فروش محصولات پزشکی در ققنوس تیسفون در تهران استخدام مهندس برق در شرکت وزان در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران، ضمن تقدیر از همکاری تمامی دست اندرکاران برگزاری مرحله اول انتخابات اظهار کرد: نتیجه اخلاص و هم افزایی همه عوامل این بود که انتخابات با بهترین شرایط و در امنیت و آرامش کامل با حضور پرشور مردم برگزار شد.

جوهری با اشاره به تلاش ۲۰۰ روزه دست اندرکاران و عوامل و مسؤولان برگزاری مرحله نخست انتخابات، گفت: خوشبختانه تمام برنامه ریزی ها به بهترین شکل اجرایی و انتخابات در استان تهران با تعامل بسیار بالا، حضور چشمگیر مردم و بدون کوچک‌ترین چالش و تنش برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در دو حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه این انتخابات را در استان تهران برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و افزود: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی ارائه خواهد شد.

جوهری عنوان کرد: سوال مهمی که‌معمولا پرسیده می‌شود این است که چه کسانی می‌توانند در دور دوم رأی بدهند، در پاسخ به این سوال عرض می‌شود دو گروه می‌توانند در دور دوم رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند گروه اول کسانی هستند که در دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه (تهران یا ورامین) رأی داده اند و گروه دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات در هیچیک از حوزه‌های انتخابیه کشور شرکت نکرده و رأی نداده اند، این دو گروه بر اساس قوانین انتخابات می‌توانند در این دوره حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه آمار همه افراد شرکت کننده در دور اول انتخابات ثبت شده و در صورت مراجعه به صندوق این مورد مشخص می‌شود، گفت: افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غیر از تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، قرچک و پیشوا رأی داده باشند نمی‌توانند در این دو حوزه رأی بدهند.

کد خبر 6080700

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند