Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان جزیره کیش به مناسبت جشن پیروزی انقلاب در 11 رشته مختلف ورزشی با هم رقابت می کنند.

به گزارش پول نیوز، این مسابقات به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم در گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی از ششم تا بیست و چهارم بهمن در محل پلاژ بانوان و یا مجموعه ورزش المپیک برگزارمی شود.

در روزهای برگزاری مسابقات بانوان از ساعت11 و سی دقیقه رقابت ها را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات رشته های پیلاتس و سپک تاکرا به ترتیب روزهای 6 و 9 بهمن و رشته های ورزش در آب و دارت 13 و 14 بهمن در پلاژ بانوان برگزار می شود.

همچنین شرکت کنندگان در مسابقات کاتای ساحلی و دموی ایروبیک 16 بهمن در پلاژ بانوان و تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی المپیک با یکدیگر رقابت می کنند.

بانوان ورزشکار جزیره کیش 18 بهمن در رشته طناب زنی و 19 بهمن در دو رشته بدمینتون و دو و میدانی نیز به ترتیب در پلاژ بانوان و مجموعه المپیک به مصاف هم می روند.

همچنین ورزشکاران می توانند 24 بهمن در مسابقات تنیس روی میز در پلاژ بانوان با هم به رقابت بپردازند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسابقات ورزشکار بانوان تفریحات ورزش کیش پلاژ بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

کیومرث هاشمی: استعداد‌های برتر بورسیه می‌شوند؛ فرجی می‌تواند به طلای المپیک برسد وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت از استعداد‌ها اظهار داشت: یکی از برنامه‌های حمایتی ما موضوع بورسیه برای استعداد‌های برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که فدراسیون انجام خواهد داد.   نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران دیدار سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران با ۴ دیدار برگزار شد. ­   تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس نیستیم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگران کسب مجوز حرفه‌ای این ۲ باشگاه نیستیم، زیرا بسیاری از مشکلات برطرف شده و این امر خیلی نگران کننده نیست.   هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان کشورمان با تداوم پیروزی‌های مس و گیتی‌پسند به پایان رسید.   تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی- برزیل بانوان ایران از کسب سهمیه المپیک در تپانچه ۱۰ متر بازماندند هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در پایان رقابت‌های فدراسیون جهانی در بخش تپانچه ۱۰ متر بانوان به ترتیب یازدهم و دوازدهم شدند.   والیبال ساحلی تور سامیلا در تایلند؛ دومین برد ایران یک در دور گروهی، شکست تیم دوم ایران بیست و سومین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی تورآزاد سامیلا در تایلند امروز با حضور دو تیم ملی ایران در سواحل سونگخلا ادامه یافت.   تیم ملی تکواندو بانوان ایران راهی صربستان شد تیم ملی تکواندو بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های بین المللی صربستان عازم این کشور شد.   تعویض‌های پائز در تیم ملی والیبال با نظر سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان دو بازیکن از اردوی تیم ملی خارج و دو بازیکن دیگر به جمع اردونشینان اضافه شدند.   دومین شکست بسکتبال با ویلچر ایران در انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۴ تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود از رقابت‌های انتخابی پارالمپیک پاریس نتیجه را مقابل هلند واگذار کرد.   یزدانی و زارع در صدر رده بندی برترین آزادکاران جهان امیرمحمد یزدانی و امیرحسین زارع در رده بندی جدید برترین آزادکاران کشتی جهان در رده نخست اوزان ۷۰ و ۱۲۵ کیلوگرم جای دارند.   اسامی تیم ملی فوتسال ایران اعزامی به جام ملت‌های آسیا وحید شمسایی اسامی ۱۴ بازیکن اعزامی به رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا را اعلام کرد.  

دیگر خبرها

  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند