Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشنده حضوری جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مقطع تحصیلی: حداقل مدرک تحصیلی دیپلم دارا بودن کارت پایان خدمت برای آقایان مهارت ها و توانمندی ها: علاقمند به فروش روابط عمومی بالا محل فعالیت: شهرهای اصفهان/ فولادشهر/ زرین شهر/ گلپایگان / نجف آباد می باشد حقوق پایه پورسانت بیمه تکمیلی حق ایاب و ذهاب ناهاری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 03137776878 تلفن 03137776879 ایمیل a.sharifi@solico-group.ir آدرس: اصفهان، سه راه سیمین، روبروی مسجدالانبیا ساختمان دی طبقه 4 واحد 33

 

پربیننده ترین استخدام کارمند مالی و اداری در شرکت نام آوران پی پارس در تهران استخدام نقشه‌کش صنعتی در شرکت پیشگامان روشنگر پارس در فارس استخدام مهندس صنایع در شرکت وستا پلیمر نیک در شهرک صنعتی صفادشت استخدام کارشناس فروش محصولات پزشکی در ققنوس تیسفون در تهران استخدام مهندس برق در شرکت وزان در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳

رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان از برگزاری نوبت اول آزمون سراسر ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در مجموع ۶۴ هزار و ۷۱۹ نفر داوطلب در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضاعلی نوروزی اظهار کرد: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ در ۲ نوبت برگزار می‌شود که نوبت نخست آن در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آن در روزهای هفت و هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون از فردا پنج شنبه ششم اردیبهشت به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش گفت: آزمون گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفر و گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در این دوره در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسه آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
وی از خانواده‌ها خواست آرامش فرزندان خود را حفظ کنند و به آنها اضطراب وارد نکنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان اصفهان افزود: توصیه می‌شود که داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؛ هماهنگی‌های لازم با سازمان اتوبوسرانی اصفهان صورت گرفته تا با تقویت ناوگان حمل و نقل، تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون در سطح شهر اصفهان و دانشگاه صنعتی که خارج از شهر است را پوشش دهند.

وی در پایان اضافه کرد: درب تمامی حوزه‌های امتحانی در ساعت هشت صبح بسته خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود داوطلبان آزمون سراسری طوری برنامه‌ریزی کنند که تا پیش از ساعات اعلام شده در حوزه‌های امتحانی خود حضور پیدا کنند؛ همچنین از همراه داشتن هرگونه وسیله اضافی از جمله کیف، کتاب، موبایل و جزوه جداً خودداری کنند.

کد خبر 747700

دیگر خبرها

  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند