Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند، گفت:۵۸۱ فقره پرونده تخلف تعزیراتی در نهاوند رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، قاسم بازدار با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته ۵۸۱ فقره پرونده در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق کالاو ارز و بهداشت و درمان از سوی این اداره مورد رسیدگی قرار گرفت اظهار کرد: پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات ۲۰۵ فقره بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده‌ها منجر به محکومیت یک میلیارد و ۸۵۲ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۴۹۰ ریال جزای نقدی برای متخلفین شده است گفت: از این تعداد ۲۰۲ پرونده مختومه و اجرا شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز ۳۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که منجر به محکومیت نقدی به میزان ۳میلیارد و ۱۷۰ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۳۵۹ ریال برای متهمین شده که از این تعداد پرونده بررسی شده ۲۹ فقره مختومه و اجرایی شده‌اند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز مجموعا ۱۴۵ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که منجر به محکومیت ۲۴۸ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال جزای نقدی برای متهمین شده  که از این تعداد ۱۴۲ فقره ممکنه و اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.

بازدار در بخش دیگری از سخنانش از کشف یک مزرعه بیت کوئین در اواخر ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: در این مزرعه ۱۹ دستگاه استخراج ارز نگهداری شده بود که همه آنها توقیف و برای آنها پرونده تشکیل شد که هم اکنون پرونده مربوطه در این اداره در حال رسیدگی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخلف تعزیراتی فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان

حیدر آسیابی گفت: شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به جرائم حوزه میراث فرهنگی در دادسرا‌ها و محاکم استان اختصاص پیدا می‌کند.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان هم در این بازدید گفت: حفظ و حراست از میراث فرهنگی استان از وظایف اصلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و در دادگستری استان هم آمادگی هرگونه همکاری در این راستا را داریم.

محمود اسپانلو از مسئولان این اداره خواست: مسئولیت‌ها و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در حوزه بافت‌ها و بنا‌های تاریخی را به دادستانی اعلام کنند تا از باب حقوق عامه پیگیری کنیم.

محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان هم در این بازدید گفت: شهر تاریخی استرآباد به دلیل وسعت کار مرمت و احیا، اعتبارات موردنیاز، همچنین تأثیر احیا آن بر توسعه و رونق گردشگری استان از مگا پروژه‌های مهم استان است.

خانه تاریخی شعرباف، مدرسه تاریخی تقوی، خانه تاریخی شیرنگی، سرای باقری‌ها (هتل بوتیک هفت پیکر)، خانه تاریخی شفیعی‌ها و خانه تاریخی رضاقلی‌نژاد (هتل بوتیک سرای خان)، امامزاده نور (ع)، خانه تاریخی میرشهیدی و باغ مزار استاد محمدرضا لطفی از جمله بنا‌هایی بود که مسئولان قضایی استان از آن دیدن کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید