Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دژکام گفت: پژوهش به تنهایی نمی ‌تواند در حوزه مدیریت شهری کارساز باشد و باید بررسی شود که پژوهش ها مفید و کارساز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام» امروز (یکشنبه 5 بهمن) در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: تاریخچه حرکت به سمت کتابخانه های تخصصی بدین نحو بوده که ابتدا در تهران، اصفهان و تبریز ایجاد و در ادامه شیراز نیز به این حوزه وارد شده که این نشان از این مسئله دارد که همه به ضرورت کار دانش پایه و دانش بنیان پی برده ‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: پژوهش به تنهایی نمی‌ تواند در حوزه مدیریت شهری کارساز باشد و باید بررسی شود که پژوهش ها مفید و کارساز نیز باشد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: متاسفانه انواع مختلفی از پژوهش ها در حوزه بنیادی شهری انجام نشده است و به نظر می رسد که عرصه این پژوهش ها مطالعات مهندسی نیست و با نگاه های انسان شناسانه و فیلسوفانه باید حمایت شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اظهار کرد: پژوهش بنیادی شاید به برخی نیازها مقطعی پاسخگو نباشد اما اینکه نیاز به مدیریت طولانی مدت در طی قرن ها نیازمند پژوهش های بنیادی است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه بسیاری از نیازهای امروز جامعه و کشور نیازمند پژوهش های بنیادی است، گفت: حرکتی در شیراز شروع شده که کارها دانش محور باشد و در گام بعدی باید در راستای ساماندهی اقدامات پژوهشی بحث شود.

آیت الله دژکام افزود: ناکارآمدی روش تحقیق یکی از معضلات کنونی است و باید به روش های علمی که نخبگانی مانند ملاصدرا ارائه کردند، توجه شود.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی ع شورای اسلامی شهر شیراز نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس شهرداری شیراز امام جمعه شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شیراز پژوهش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

پیوند سلول‌های بنیادی خونساز، فناوری‌ها و محصولات نوین درمانی، سلول درمانی، ژن درمان و ویروس درمانی، پزشکی بازساختی، اخلاق در پیوند و سلول درمانی و معرفی ظرفیت‌ها و ظرفیت سازی از جمله محور‌های این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت به دبیر خانه این حشنواره ارسال کنند.

 

دیگر خبرها

  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد