Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: میلاد باقری که بعد از درخشش در تیم مس کرمان در لیگ دسته اول مورد توجه استقلال قرار گرفته بود، بعد از حضور در جمع آبی‌پوشان نتوانست شرایط حضور در ترکیب را برای خود شکل دهد و با توجه به این شرایط رضایتنامه اش را دریافت کرد و راهی تیم پارس جنوبی شد.

به گزارش ایلنا، مدافع میانی فصل گذشته پارس جنوبی در هفت بازی برای طلایی‌پوشان به میدان رفت و در آن مقطع با عملکردی درخشان در قلب دفاعی این تیم توانسته بود این تیم را در مسیر فرار از منطقه سقوط کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج نمایش او در دو دیدار حساس پارس جنوبی برابر تراکتور و سپاهان بود که عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم از خود به جا گذاشت. با این حال باقری در در دیدار با سپاهان در برخوردی سخت با مدافع حریف دچار آسیب دیدگی شد و مدتی را به دلیل عمل جراحی دور از میادین بوده است.

میلاد باقری که زیر نظر پزشک متخصص مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته، اکنون تمرینات اختصاصی و آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارد تا بتواند شرایط حضور در نیم فصل دوم را به دست بیاورد.

بعد از اینکه پرسپولیس شجاع خلیل زاده را از دست داده و در جذب حجت حق وردی، شاهین طاهرخانی و ایمان سلیمی ناکام ماند. اکنون گفته می‌شود میلاد باقری با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می‌شود مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و احتمالا به زودی مذاکرات برای عقد قرارداد با این تیم را به انجام خواهد رسید تا یک انتقال جنجالی با توجه به تجربه حضور در استقلال را به نام خود کند.

در این رابطه گفته می‌شود باشگاه‌های ذوب آهن، تراکتور، پیکان و سایپا نیز خواهان این مدافع هستند و باید دید در نهایت چه اتفاقی در نقل و انتقالات زمستانی برای او رقم خواهد خورد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپولیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، هر چه به زمان تعیین تکلیف پرسپولیس و استقلال در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، وزن اخبار ناخوشایند سنگین‌تر می‌شود و به‌طور کلی اینطور به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از این دو تیم قادر به حضور در مسابقات باشگاهی قاره کهن نخواهد بود. هر روز اظهارنظرهای ناامیدکننده‌تری در این مورد منتشر می‌شود و در همین راستا استاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه‌ترین سخنانش گفته: «نباید مردم را نسبت به وضعیت پرسپولیس و استقلال امیدوار کنیم.»

بله خب؛ همه ما می‌دانیم در فوتبالی که شما رئیس آن هستید، امیدواری و خوش‌بینی سم است! یادش به خیر؛ یکی از وعده‌های تاج در بازگشت دوباره به فوتبال این بود که مشکل مجوز آسیایی سرخابی‌ها را حل می‌کند، اما پارسال استقلال جواز نگرفت و شاید امسال هیچ‌کدام نگیرند!

کد خبر 844536 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • مدافع حریف استقلال رباط داد