Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از پلمب یک فروشگاه بزرگ به دلیل احتکار روغن خوراکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا مظفری در حاشیه بازدید کارگروه تنظیم بازار شهرستان از واحدهای صنفی شهرستان شهربابک افزود: بازدیدهای مشترک دادستانی شهربابک و کارگروه تنظیم بازار این شهرستان از اصناف و بازار به منظور نظارت بر رعایت حقوق عامه، برخورد با تخلفات صنفی آشکار، ارزیابی وضعیت بازار و نیز نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف به صورت مستمر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازدید اخیر، ضمن بازرسی از انبارهای فروشگاه ها ، یک فروشگاه بزرگ به دلیل احتکار بیش از یک تن روغن خوراکی پلمب شد.

مظفری خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی شهربابک در تعامل با سایر مراجع مربوطه با هرگونه احتکار، گرانفروشی و سایر جرایم تعریف شده در حوزه اصناف با جدیت و براساس قانون برخورد می کند.

این مقام قضایی اظهار  داشت: روغن ها بعد از پلمب فروشگاه با توجه به کمبود روغن در شهرستان با هماهنگی اداره صمت و اصناف بین مردم توزیع شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارگروه تنظیم بازار علیرضا مظفری احتکار روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی با اشاره به تاخیر ۶ ماهه در پرداخت ارز صنایع روغن نباتی گفت:۳۵۰ میلیون یورو ارز روغن خام وارداتی هنوز پرداخت نشده است اما کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، علیرضا شریفی دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران با اشاره به تاخیر دولت در پرداخت روغن های خام وارداتی گفت: این تاخیر تخصیص ارز به واردات روغن خام در حالی است که با توجه به تاکیدات دولت مبنی بر فروش کالای وارداتی با ارز 28500 تومانی، این روغن ها با نرخ مصوب در بازار به دست مصرف کنندگان رسیده است. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اخیر، دولت با پرداخت به موقع ارز روغن خام وارداتی می تواند به تسریع در واردات، کاهش ریسک تجارت خارجی و تنظیم بازار روغن نباتی توسط بخش خصوصی کمک کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در خصوص وضعیت تامین روغن نباتی در کشور گفت: طی سال گذشته حدود 1.6 میلیون تن انواع روغ خام به ارزش حدود 2.25 میلیارد دلار وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی 14 درصد افزایش نشان می دهد.

شریفی افزود: روند واردات و ذخایر روغن نباتی در شرایط نرمالی قرار دارد و هیچ کمبودی در زمینه تولید و توزیع انواع روغن نباتی در بازار وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

 

 

دیگر خبرها

  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • فاجعه بزرگ در سردخانه یک فروشگاه زنجیره‌ای در زاهدان
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • گزارش تصویری | تجمع بزرگ اصناف و بازاریان تهران در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات