Web Analytics Made Easy - Statcounter

بری لارسون بازیگر نقش کاپیتان مارول قرار است تا در یک سریال نقش یک دانشمند را ایفا کند که علیه توقف و محدود کردن زنان فعالیت می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از ورایتی بری لارسون قرار است تا در سریال درس‌های شیمی بازی کند و تهیه‌کننده اجرایی کار باشد. این سریال از شبکه APPLE پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوزانا گرانت که برای فیلم «ارین براکویچ» نامزد بهترین فیلمنامه اسکار شده بود نویسندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت.

«جیسون بیتمن» و «مایکل کاستیگان» تهیه‌کننده‌های دیگر این سریال‌اند که مجموعه‌های دیگری مانند اوزارک در نتفلیکس و حاشیه‌نشین در HBO را با همکاری شرکت فیلمسازیشان Aggregate Films ساخته‌اند.

این سریال بر اساس رمان در حال انتشاری به قلم «بونی گارموس» است که درباره زنی به نام الیزابت زات با بازی لارسون در دهه 1960 میلادی می‌گذرد که آرزوی دانشمند شدن او در جامعه‌ای که با پیشرفت زنان مخالف است متوقف می‌شود.

زمانی که او متوجه می‌شود که باردار است در حالی که از آزمایشگاه اخراج شده و تنها است، به این نتیجه می‌رسد که تنها نبوغ یک مادر شدن را دارد. او شغل آشپزی در یک برنامه تلویزیونی را قبول می‌کند و تلاش  می‌کند تا به ملتی که از زنان خانه‌دار غافل شده‌اند چیزهای بیشتری از آشپزی بیاموزد درحالی که مشتاق بازگشت به عشق واقعی خودش یعنی علم است.

این رمان قرار است تا در بهار 2022 توسط انتشارات دابل دی منتشر شود.

این دومین سریالی است که قرار است تا  بری لارسون در شبکه اپل بازی کند قبل از این قرار بود تا در یک سریال درام و تریلر درباره CIA نقش مأمور مخفی آمیریلیس را با نام «زندگی مخفی» بازی کند. خبر ساخت این سریال در ماه مارس 2019 بعد از بازی لارسون در فیلم «کاپیتان مارول» اعلام شد. البته منابع می‌گویند که این پروژه در مرحله نگارش به علت شیوع بیماری کویید-19 متوقف شد. این پروژه تا اتمام فیلمبرداری لارسون در فیلم کاپیتان مارول 2 متوقف است.

چراغی‌پور: سیاست‌گذاران باید فیلمسازان جوان را به سوی تنوع ژانر سینمایی هدایت کنند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال فیلم سینما سریال فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم) طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم) طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرار لحظه آخری الگری از شکست!
  • شناکردن ماهی‌ها کف خیابان‌های دبی (فیلم)
  • طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • نحوه پخت ۱۵۰ کیلو پاچه گاو و گوشت توسط دو آشپز ازبک (فیلم)
  • طبخ ۵ کله پاچه بره و ۲۰ پاچه توسط آشپز مشهور چینی (فیلم)
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • مطالعات تطبیقی: استفاده از مقایسه در علم
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید