Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:27:00 GMT

برد مس سونگون مقابل سن ایچ ساوه

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۵۳۷۸

برد مس سونگون مقابل سن ایچ ساوه

به گزارش ایرنا، تیم مس سونگون ورزقان عصر یکشنبه از ساعت ۱۵ در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز میزبان تیم سن ایچ ساوه بود .

گل های این بازی را به ترتیب فرهاد فخیم و علیرضا عسگری هر کدام ۲ گل و بابک نصیری یک گل برای مسی ها و علی مروتی و مهدی کریمی هر کدام ۲ گل برای تیم سن ایچ به ثمر رساندند.

تیم داوری این بازی را سید سجاد فتحی، مسعود شفیعی، انور ابراهیم پور و علیرضا فولادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مس سونگون ورزقان با پیروزی مقابل تیم سن ایچ مثل حریفش ۱۶ امتیازی شد ولی به دلیل گل زده بیشتر تیم سن ایچ در رده دوم جدول گروه ب لیگ برتر بیست دوم فوتسال باشگاه های کشور جای گرفت تا روز ۱۷ بهمن جاری در هفته نهم مهمان تیم کوثر اصفهان باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!

در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند. 

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و ذکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه‌های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریوی این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

 

منبع:ورزش سه

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان