Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید شمسایی بعد از بازی با منصوری قرچک در لیگ فوتسال اظهار داشت: درست است به مقاومت البرز باختیم اما سخت‌ترین بازی ما با منصوری قرچک بود زیرا تیم بسیار خوبی است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم، گیتی‌پسند تیم بزرگی است و بازیکنان باید قدر جایگاه خود را بدانند، همچنین مدیریت بسیار خوب و قوی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بازی سنگینی بود، بعد از باخت عجیب مقابل مقاومت، تغییر سیستم دادیم، نفرات را تغییر دادیم و می‌دانستیم بازی سختی داریم خیلی سخت است بازیکن بزرگ را از نظر روحی بازگردانیم اما بازیکنان تا آخرین لحظه جنگیدند و ۳ امتیاز را گرفتیم.

شمسایی ادامه داد: گل نزدن‌های ما همچنان ادامه دارد، بازیکنان ما بالای ۱۷ توپ به تیرک زده و موقعیت‌های زیادی از دست داده‌اند، مشکل از من است و باید به تیم آرامش دهیم؛ در دور دوم گیتی‌پسند بهتری می‌بینیم، می‌خواهیم از دور اول صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد داوری گفت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم زیرا باید یک شاهنامه بگویم، هرچه بود، تمام شد؛ در بحران سختی بودیم و موفق شدیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

شایستگی بازیکنان ما بیشتر است و شایسته باخت نبودیم

محسن حسن‌زاده نیز بعد از شکست در دیدار با گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی بسیار فنی و باکیفیتی شاهد بودیم و در ثانیه‌های آخر گل خوردیم زیرا تیم گیتی‌پسند باتجربه است.

سرمربی تیم منصوری قرچک ادامه داد: بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و ممکن بود هر تیمی جلو بیفتد اما گیتی‌پسند از موقعیت‌ها استفاده کرد، تیم ما نیز بازی روانی ارائه داد و توپ‌ها به گل تبدیل نشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم در هفته‌های بعدی بازی بهتری به نمایش بگذاریم، شایستگی بازیکنان ما بیشتر از این است و شایسته باخت نبودیم؛ باید کار کنیم و بهتر عمل کنیم تا در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

حسن‌زاده در مورد این‌که برادرش در گیتی‌پسند بازی می‌کند، گفت: رقابت با مسائل احساسی متفاوت است، همیشه از موفقیت‌های علی‌اصغر خوشحال می‌شوم اما تمام انرژی خودم را برای موفقیت تیم خودم می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک در مورد مشکل گلزنی حریف، بیان داشت: تیم‌هایی که بازیکن بزرگ دارند، وقتی در نتیجه‌گیری مشکل پیدا می‌کنند، فشار روانی روی بازیکنان زیاد می‌شود و بازیکن نمی‌تواند به درستی به توپ ضربه بزند؛ گیتی‌پسند باید آرامش پیدا کند تا بتواند نتایج بهتری به دست بیاورد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال ورزش اصفهان فوتسال منصوری قرچک سرمربی تیم گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ امروز نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش جهان بازی کردند سعی کردیم در بدنه بازی کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم و این برای ما خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از شهرآورد اصفهان گفت: بعد از پنالتی که برای سپاهان گرفته شد انسجام ما برای دفاع بهتر و بیشتر کمی شکست و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.
محمد ربیعی افزود: من کاری به پنالتی که امروز گرفته شد ندارم ولی متاسفانه در خیلی از بازی‌هایی که ما مقابل تیم‌هایی دیگر داشته ایم صحنه‌هایی از این واضح‌تر داشتیم ولی اعلام پنالتی نشده است و این تک صحنه‌ها برخی مواقع نتایج را تغییر می‌دهد و امروز یکی از آنها بود.
وی گفت: نمی‌گویم این صحنه پنالتی بوده است یا نه ولی امیدواریم داوران نسبت به ما مهربان‌تر باشند و قضاوت‌هایی داشته باشند تا تیمی که تلاش بیشتر کرده ضرر نکند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: ما این بازی را فراموش می‌کنیم و خود را آماده میکنم تا چند روز دیگر مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از فصل گذشته رتبه و جایگاه بهتری برای ذوب آهن بدست بیاوریم.
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

دیگر خبرها

  • بازیکنان تیم ملی در جلسه فنی وحید شمسایی (عکس)
  • وحید شمسایی در گفت‌وگو با قدس: با تمام قوا به مصاف بحرین می‌رویم / فاصله تیم‌ها در آسیا کمتر شده است
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول