Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@08:01:31 GMT

پیروزی شهداب یزد و هورسان رامسر

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۵۵۹۱

لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی تیم‌های شهداب یزد و هورسان رامسر پیگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در چارچوب هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها امروز تیم شهداب یزد با نتیجه ۳ به یک آذرباتری ارومیه را شکست داد و هورسان رامسر در ۳ ست پیاپی بر شهرداری قزوین چیره شد، از ساعتی پیش هم راه‌یاب ملل کردستان با فولاد سیرجان و شهرداری ورامین با خاتم اردکان برابر هم به میدان رفته اند و از ساعت ۱۷، پیکان تهران با تیم صدرنشینِ فولاد سپاهان و لبنیات هراز آمل با شهرداری گنبد مسابقه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: والیبال ، شهداب یزد ، هورسان رامسر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: والیبال شهداب یزد هورسان رامسر هورسان رامسر شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی که در این فصل در اولین سال سرمربیگری خود در شهرداری ارومیه غوغا کرد و توانست این تیم بحران زده را تا رتبه سوم لیگ برساند، حالا به دنبال ادامه موفقیت های خود این بار در تیم ملی است.

علیزاده به همراه پیمان اکبری هم اکنون در غیاب موریسیو موتا پائز کار نظارت بر ملی پوشان را بر عهده دارند تا این مربی برزیلی به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شود.

علیزاده چهل ساله در اول راه مربیگری است و لیگ ملتهای والیبال فرصت خوبی برای تجربه اندوزی برای او خواهد بود تا به دانش مربی گری خود بیفزاید و در فصل آینده لیگ از آن استفاده کند.

شواهد نشان می دهد شهرداری ارومیه فصل آینده با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و هواداران ارومیه به شکستن طلسم عدم قهرمانی با علیزاده بسیار خوش بین هستند. البته با توجه به درخشش علیزاده در ارومیه گفته می‌شود که او چند مشتری جدی هم پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد این مرد محبوب ارومیه‌ای‌ها ترجیح می‌دهد به کارش در شهرداری ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا