Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرماندار تهران گفت:‌ ارایه مدرک عدم سو پیشینه به عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری ولازم می باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایمان قربانی ،مشاور فرماندار تهران و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات  ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران گفت: پیرو تاکیدات وزیرمحترم کشور، و فرماندار محترم تهران ارایه مدرک عدم سو پیشینه به عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری و لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی افزود:  باتوجه به اینکه تا زمان ثبت نام  انتخابات شوراهای اسلامی حدود 45روز دیگر زمان باقیست، متقاضیان و واجدین شرایط می بایست برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حتما نسبت به اخذ برگ سوپیشینه اقدام وبه منظور ثبت نام  آن را ارائه نمایند.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه تاریخ 20/اسفندماه/1399 آغاز و تا ساعت 18 روز سه شنبه تاریخ 26/اسفندماه/1399 (جمعاً به مدت 7 روز) ادامه می‌یابد.

بر اساس تبصره 3 ماده 30 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است

احمد قیومی با همراهی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، مشاور و مدیر حوزه فرماندار، رییس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد فرمانداری و مشاور فرماندار تهران عصر دوشنبه از مرکز رصدتغی جمعیت وزارت کشور بازدید کرد.

احمد قیومی در این بازدید با تاکید بر اهمیت بررسی و رصد تغییرات جمعیت شهرستان تهران افزود: با توجه به ویژگی‌های تهران به لحاظ پایتختی و وجود کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، رشد تصاعدی جمعیت شکل گرفته و شاهد آن هستیم.

فرماندار تهران با اشاره به مشکلات جمعیتی، خواستار تبادل تجربیات در راستای رفع مسایل و آسیب‌های ناشی از کمی رشد جمعیت (زاد و ولد) در پایتخت شد.

وی اظهار کرد: راهکار‌های علمی و قابل اجرا با توجه به شرایط تهران می‌تواند حلال بخشی از مشکلات در کنار آموزش‌های خانواده‌ها باشد.

فرماندار تهران: تبادلات علمی و آموزش در رفع مسایل تغییرات جمعیتی موثر است

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور نیز در این بازدید با تاکید بر پیگیری‌های لازم در رفع مسایل رشد جمعیتی، گفت: اتاق رصد جمعیت وزارت کشور با هدف رصد مداوم تداوم تحولات جمعیتی به بهره‌برداری رسید.

زینب اختری با اشاره به پیگیری‌های مداوم در رفع مشکلات جمعیت اضافه کرد: کارشناسان مجرب تاکنون در راستای تشکیل فرایند بررسی تحولات جمعیتی، قریب به پنج هزار ساعت کار با هدف تحلیل و پیگیری و رصد تغییرات جمعیت کشور انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است