Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@10:33:50 GMT

هدف گیتی پسند قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۵۷۳۸

هدف گیتی پسند قهرمانی است

بازیکن تیم گیتی پسند گفت: تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد، امیدوارم به روز های خوب خودمان برگردیم زیرا هدف اصلی ما قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ وحید شمسایی پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش مقابل شهید منصوری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شکست عجیب مقابل تیم مقاومت باید در این بازی پیروز از میدان خارج می‌شدیم، تغییراتی را در تیممان داشتیم و با کمک این تغییرات توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گل نزدن تیم ما در آینده مشکلات زیادی را به ارمغان می‌آورد باید من به عنوان یک مربی این مشکلات را رفع کنم و آرامش را به تیم برگردانم؛ امیدوارم در دور دوم آن چیزی که مد نظرمان است اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم گیتی پسند افزود: درباره داوری صحبتی نمی‌کنم، اگر بخواهم درباره داوری صحبت کنم سخنانم بسیار طولانی می‌شود، خوشبختانه این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.

همچنین حمید احمدی بازیکن تیم گیتی پسند گفت: با توجه به نتیجه بازی گذشته مجبور به پیروزی در این بازی بودیم، تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد، امیدوارم به روزهای خوب خودمان برگردیم زیرا هدف اصلی ما قهرمانی است.

وی ادامه داد: همانگونه که بازیکنان اشتباه می‌کنند داور نیز دچار اشتباه می‌شود امیدوارم کمتر در فوتسال شاهد چنین داوری‌هایی باشیم.

کد خبر 470588

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند

سرمربی ملوان با بیان اینکه کسی فکر نمی‌کرد این تیم روزی با سپاهان رقابت کند دیدار با رقیب اصفهانی را حساس و تعیین‌کننده خواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار فردای ملوان انزلی مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: جا دارد یاد و خاطره نادر دست‌نشان و مهرداد اولادی را در سالگرد درگذشت‌شان گرامی بداریم، این دو عزیز برای ملوان زحمت کشیدند. بازی بسیار مهم و حیاتی داریم، دیداری که با یکی از رقیبان‌مان است. ابتدای فصل هیچ‌کس فکر نمی‌کرد ملوان در هفته بیست‌وچهارم با سپاهان رقابت کند. خدا را شکر می‌کنیم خانواده بزرگ ملوان آنقدر خوب کار کرده است که با سپاهان رقابت کند.

وی افزود: جا دارد از همه عزیزان در استان گیلان تشکر کنم. این تیم متعلق به استان گیلان است و از همه مهم‌تر هواداران که فردا به وجودشان خیلی نیاز داریم. آنها به عنوان یار دوازدهم واقعا تأثیرگذار هستند. هواداران ملوان ورزشگاه را به آتش می‌کشند و فضا را برای تیم‌های میهمان جهنم می‌کنند. دوست دارم فردا جای خالی در ورزشگاه نباشد، چون بازی مهمی داریم. سپاهان تیمی قابل احترام و از باشگاه‌های پرامکانات و حرفه‌ای کشور است. برای آنها به غیر از دیدار فردا آرزوی موفقیت می‌کنم. ما هم ملوان هستیم و کادرفنی، بازیکنان و مدیریتش تشنه موفقیت هستند. برای جنگیدن پا پس نمی‌کشیم و تا روز آخر مبارزه می‌کنیم. امیدوارم پایان کار خوبی داشته باشیم و به یادگار بماند.

سرمربی ملوان در رابطه با شانس کسب سهمیه آسیایی تیمش گفت: بازی فردا تعیین کننده است و اگر بتوانیم سپاهان را شکست دهیم راه‌مان هموارتر می‌شود. البته بازی مستقیم با تراکتور تبریز نیز داریم. انتظارها از تیم بالا نباشد ولی خودم از این تیم انتظار دارم. ملوان می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

تارتار در مورد وضعیت دیسک کمرش عنوان کرد: شرایطم بهتر است ولی هنوز از ناحیه دیسک کمر مشکل دارم. باید کار نیمه تمام را تمام کنیم و با قدرت کارمان را پیش ببریم. پس از فصل، باید درمان جدی داشته باشم.

وی درباره استفاده از ماهان، بازیکن جوان ملوان در ترکیب این تیم یادآور شد: ماهان از بازیکنان آینده‌دار است. نه تنها او، از سینا سعادتمند، افشار صداقت و ... نیز استفاده کردیم. در کنار جوانگرایی و موفقیت بزرگسالان، نیم نگاهی به آکادمی داریم. آینده بومی استان برای من مهم است. در تیم‌های سابقم سعی کردم به بازیکنان آکادمی بها بدهم.

تارتار در خصوص اشتباهات داوری علیه ملوان در دیدار هفته گذشته برابر پرسپولیس گفت: پس از بازی محترمانه اعتراض کردیم ولی شرایط انضباطی را می‌بینید. ما باید کنار تیم باشیم و محروم نشویم. نه تنها بازی با پرسپولیس، بلکه در برخی از بازی‌ها از داوری ضربه خوردیم. اگر اشتباهات داوری نبود حداقل در جایگاه سوم قرار داشتیم. به عنوان مثال بازی با صنعت نفت در آبادان، استقلال در آزادی و سپاهان در اصفهان نیز مشکل داوری داشتیم.

وی افزود: امیدوارم سیستم کمک داور ویدیویی VAR وارد فوتبال کشور شود و معضلات داوری کمتر شود. امیدوارم فردا بهترین و با کیفیت‌ترین فرد مسابقه داور باشد تا خدای ناکرده تیمی متضرر نشود. همیشه از داوران می‌خواهم عدالت را اجرا کنند. اگر تیم مقابل ما حقی دارد، باید به او بدهند. شبانه‌روز کادرفنی و بازیکنان زحمت می‌کشند و ممکن است با یک سوت اشتباه تمام زحمات به باد برود.

تارتار در رابطه با مرحوم و مصدومان ملوان گفت: گروه پزشکی باید یکی دو نفر را تأیید کند ولی محروم نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند